عکسهای تزریق چربی به صورت

مراقبت های بعد از تزریق چربی
تزریق چربی و تخلیه غبغب

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت چگونه است؟ در سنین میانسالی چربی  پوست صورت دچار تحلیل شده و بر عکس به میزان بافت چربی در ناحیه شکم ، پهلو و ران افزوده می گردد.در  تزریق چربی صورت این فرایند برعکس شده و از چربی اضافه این نواحی برداشته شده و به ناحیه صورت منتقل می شود.دو لایه چربی در زیر پوست صورت وجود دارد که لایه عمقی اطراف عضلات صورت را گرفته است و با افزایش سن تحلیل نمی رود.

لایه بیرونی که سطحی تر است  با افزایش سن تحلیل رفته و این منجر به عمیق شدن چروک های صورت و شل شدن پوست صورت می شود. در نتیجه ابرو ها پایین  آمده ، پوست ناحیه گونه شل شده و با فشار به خط لبخند  زاویه بین دو خط خنده که در حالت جوانی منفرجه است کاهش یافته حاده می شود.

حالت صورت در میانسالی شبیه به یک بادکنک است که کمی از باد آن خارج شده است و چنانچه مجددا باد در آن دمیده شود سطح آن صاف و برجسته می شود.

نواحی تزریق چربی به صورت
نواحی تزریق چربی در صورت

درمان جای جوش با چربی بدن

اسکارهای آتروفیک و عمیق ناشی از جای جوش با سابسیژن و میکرونیدلینگ درمان می شوند و تزریق چربی بعنوان یک فیلر مناسب برای پر کردن جای جوش استفاده می شود.

بدلیل وجود سلول های بنیادی در چربی  یک جوانسازی و ترمیم در بافت اسکار و پوست آن منطقه ایجاد می شود که این علاوه بر  تاثیر پرکنندگی چربی می باشد.  این تزریق در قسمت های سطحی تر انجام شده و برای افرادی که از روش های دیگر درمان جای جوش نتیجه نگرفته اند توصیه می شود.

قبل و بعد تزریق چربی زیر چشم
تزریق چربی زیر چشم

ماندگاری تزریق چربی  چقدر است؟

بطور طبیعی بعد از انتقال چربی صورت حجم اولیه بافت چربی کاهش می یابد که این کاهش از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است و قابل پیش بینی نیست ولی بر اساس تحقیقات منتشر شده در PUBMED بطور متوسط بعد از 16 ماه 68 درصد از حجم اولیه چربی کاهش می یابد.

با این وجود 32 درصد باقی مانده تا مدت های طولانی ( تا یک دهه ) ماندگاری داشته و  برای تثبیت و افزایش مجدد حجم  پیوند چربی 6 تا 12 ماه بعد انجام می شود. بعلاوه با تزریق بیشتر از حد مورد نیاز  over-correction در هر موضع می توان حجم دهی مطلوب را بدست آورد.

تزریق چربی در جای جوش قبل و بعد
تزریق چربی در جای جوش

معایب تزریق چربی چیست؟

بسیاری از افرادی که کاندید پیوند چربی به صورت می شوند لاغر اندام هستند و چربی زیر پوستی در تمام نقاط بدن اندک می باشد و صورت لاغر آنها نشان دهنده کمی بافت چربی در کل بدن می باشد . در این افراد پیدا کردن بافت چربی مناسب برای تزریق چربی مشکل است و چنانچه نتوان از شکم و یا ران برای برداشت چربی استفاده کرد از ناحیه پهلوها برای این منظور استفاده می شود.

نکته منفی دوم در روش تزریق چربی زمان بر بودن آن است و مواد تزریقی باید از بدن فرد گرفته شده و آماده تزریق شوند که بطور متوسط هر جلسه تزریق چربی 3 ساعت زمان می برد.

مورد بعد قیمت تزریق چربی صورت می باشد که در مقایسه با تزریق ژل در حجم های کوچک مثلا یک یا دو میلی لیتر هزینه آن بیشتر از تزریق ژل می شود. ولی بدلیل ماندگاری طولانی این روش در دراز مدت قیمت تزریق چربی صورت کمتر از تزریق سالانه تزریق ژل می شود.

تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

در روش پیوند چربی یک نوع پیوند اتولوگ انجام می شود بعبارت دیگر سلول های چربی دهنده از خود فرد گرفته شده و به خود فرد پیوند می شود. در نتیجه احتمال ایجاد واکنش های حساسیتی و آلرژی که در پروتز  و تزریق ژل وجود دارد در پیوند چربی منتفی است. بعلاوه بافت چربی غنی از سلول های بنیادی است که  علاوه بر پر کردن صورت موجب افزایش  کیفیت ، قوام  و رنگ پوست آن ناحیه  می شود.

بنابراین تزریق چربی یک روش کم عارضه و مطمئن برای جوانسازی ، برجسته سازی و لیفتینگ پوست می باشد. بدلیل پیشرفته شدن طریقه تزریق چربی  در سال های اخیر این عمل با روش بی حسی موضعی  و بطور سرپایی انجام می شود و احتیاج به بستری شدن نداشته و  از روز بعد فرد می تواند کارهای روزمره خود را انجام دهد.

مراحل ترمیم از روز اول تا هفته چهارم در یک خانم جوان
مراحل ترمیم در تزریق چربی
قبل و بعد هایفوتراپی و تزریق چربی که بطور هم افزا جوانسازی و لیفت می کنند
هایفوتراپی صورت و تزریق چربی
4.4/5 - (104 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای