گونه گذاری صورت قبل و بعد

گونه گذاری صورت

در گونه گذاری صورت  با تزریق ژل مقدار قابل توجهی فیلر باید تزریق شود و بطور متوسط در هر طرف تا 3 سی سی ژل تزریق شده و در مجموع در دو طرف  6 سی سی ژل تزریق می شود و اگر مقدار بیشتری نیاز بود در یک جلسه دیگر انجام می شود چرا که ممکن است در خونرسانی به پوست گونه اختلال ایجاد شود.

در تزریق چربی در هر طرف بین 3 تا 5 سی سی تزریق می شود که کمی بیشتر از ژل است و این بدلیل بازجذب چربی در طی ما ههای آینده توسط بدن است و چون سلول های چربی از جنس خود بدن هستند مشکلات ژل را ندارند. در گونه گذاری صورت با روش تزریق چربی یک نوع پیوند اتولوگ انجام می شود، بعبارت دیگر سلول های چربی دهنده از خود فرد گرفته شده و به خود فرد پیوند می شود.

بنابراین احتمال ایجاد واکنش های حساسیتی و آلرژی که در پروتز  و تزریق ژل وجود دارد در تزریق چربی منتفی است. بعلاوه بافت چربی غنی از سلول های بنیادی است که  علاوه بر پر کردن صورت موجب افزایش  کیفیت ، قوام  و رنگ پوست آن ناحیه  می شود.  بنابراین تزریق چربی یک روش کم عارضه و مطمئن برای جوانسازی ، برجسته سازی و لیفتینگ پوست می باشد.

قبل و بعد برجسته سازی گونه
تزریق ژل برای صورت لاغر

معایب تزریق ژل گونه چیست؟

درد ، تورم و کبودی در محل تزریق  و ناحیه برداشت چربی وجود دارد که ظرف چند روز بطور خود بخود برطرف می شود. استفاده از  کمپرس یخ در 24 ساعت اول و حوله گرم 24 ساعت بعد از تزریق به کاهش ورم کمک میکند. بسیاری از افرادی که کاندید تزریق چربی می شوند لاغر اندام هستند و چربی زیر پوستی در تمام نقاط بدن اندک می باشد و صورت لاغر آنها نشان دهنده کمی بافت چربی در کل بدن می باشد.

در این افراد پیدا کردن بافت چربی مناسب برای تزریق چربی مشکل است و چنانچه نتوان از شکم و یا ران برای برداشت چربی استفاده کرد از ناحیه پهلوها برای این منظور استفاده می شود.نکته منفی دوم در روش تزریق چربی زمان بر بودن آن است و مواد تزریقی باید از بدن فرد گرفته شده و آماده تزریق شوند که بطور متوسط هر جلسه تزریق چربی 3 ساعت زمان می برد.

هزینه گونه گذاری

مورد بعد قیمت تزریق چربی می باشد که در مقایسه با تزریق ژل در حجم های کوچک مثلا یک یا دو میلی لیتر هزینه آن بیشتر از تزریق ژل می شود. ولی بدلیل ماندگاری طولانی این روش در دراز مدت قیمت تزریق چربی کمتر از تزریق سالانه تزریق ژل می شود.

بوتاکس گونه
گونه گذاری

آدرس اینستاگرام

بوتاکس گونه
گونه گذاری
4.7/5 - (44 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای