برای سفید شدن پوست

برای سفید شدن پوست چه روش هایی وجود دارد؟ روش های متعددی وجود دارد که بطور معمول روش های دارویی گزینه اول و مناسب تری است و با استفاده از کرم های روشن کننده و لایه بردار انجام می شود که روش موثر ولی زمان بری می باشد.

در صورت وجود لک و ضایعات هایپرپیگمنته از روش های دیگری استفاده می شود که در اینجا به این روش ها اشاره می شود.

برای سفید شدن پوست
عکس قبل و بعد سفید شدن پوست

پیلینگ برای روشن شدن پوست چگونه است؟

لایه برداری (پیلینگ)  برای درمان و از بین بردن لکه‌های ناشی از آفتاب ، خطوط یا چروک‌های ریز صورت ، ضایعاتی مانند لکه های بارداری استفاده می‌شود و دارای انواع سطحی ، نیمه‌ عمیق و عمیق است.

لایه برداری پوست  را می توان در نواحی صورت ،بازو، ساق، گردن، سینه و دست انجام داد. لایه برداری  برای درمان جای جوش، لک (هایپرپیگمانتاسیون)، جوانسای  و درمان منافذ باز پوست ، خطوط و چروکهای ریز پوست و اسکارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

بدلیل حساس شدن پوست در چند روز اول بعد از پیلینگ  بهتر است این درمان در فصول گرم سال انجام نشود.

برای دیدن تصاویر و مطالب بیشتر در مورد پیلینگ بر روی عکس زیر کلیک کنید:

برای سفید شدن پوست با لایه برداری پوست
پیلینگ قبل و بعد

 مزوتراپی چگونه است؟

بدلیل عمیق بودن بعضی از رنگدانه ها علارغم درمان های متداول با کرم های روشن کننده درمان موثری صورت نمی گیرد. این موضوع بدلیل استقرار رنگدانه ها در قسمت های عمیق تر درمیس می باشد.

در روش مزوتراپی با تزریق محلول های روشن کننده به موضع مستقیما مواد ضد لک وارد بافت هدف شده و تاثیر خود را اعمال می نمایند.

آیا میکرونیدلینگ پوست را روشن میکند؟

میکرونیدلینگ با لایه برداری و تولید سلول های جوان موجب شفافیت و روشن شدن پوست می شود.  بعلاوه ترکیب کوکتل های مزوتراپی روشن کننده بعد از درمان که اصلاحا مزونیدلینگ گفته می شود ، تاثیر درمان را دو چندان کرده و رنگدانه ملانین در عمق مزودرم کاهش یافته و نهایتا صورت سفید و شاداب می شود. 

در واقع مزونیدلینگ ترکیبی از روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ است و ممکن است با دستگاه مزوگان و یا درماپن انجام شود. که عمق نفوذ سوزن و تعداد سوراخ های ایجاد شده در واحد سطح  تعریف می شود و کوکتل های مزوتراپی بطور مکانیزه به عمق مورد نظر فرستاده می شوند و تاثیر خود را می گذارند.

روش لیزر  چگونه است؟

اشعه لیزر در طول موج ۵۱۰ نانومتر می تواند جذب رنگدانه ملانین شده و موجب از بین رفتن آن شود. با این وجود تاثیر درمانی لیزر قابل پیش بینی نیست و پاسخ دهی به درمان در افراد مختلف متفاوت است. بنابراین لک هایی که در اثر التهاب ایجاد شده باشند بهتر است با این روش درمان نشوند.

برای مشاوره پیام دهید✍

سفید شدن پوست با پیلینگ در Youtube
4.9/5 - (201 امتیاز)
Summary
پوست و زیبایی
Service Type
پوست و زیبایی
Provider Name
دکتر مسافریان,
خ علامه جنوبی - 24 شرقی,سعادت آباد,تهران- Telephone No.09036588236
Area
تهران
Description
لایه برداری (پیلینگ)  و مزونیدلینگ برای درمان و از بین بردن لکه‌های ناشی از آفتاب ، خطوط یا چروک‌های ریز صورت ، ضایعاتی مانند لکه های بارداری استفاده می‌شود و دارای انواع سطحی ، نیمه‌ عمیق و عمیق است.

24 دیدگاه دربارهٔ «برای سفید شدن پوست»

  1. سلام دکتر من صورتم سبزه هست ولی می‌خوام سفید بشم بنظر شما باید چیکار کنم یعنی اینکه روشی هست که بشه تغییرش داد؟

    1. درود بر Masih
      چنانچه رنگ پوست شما بدلیل تاثیرات محیطی از قبیل اشعه ماوراء بنفش و یا فیزیولوژیک مثل تغییرات هورمونی ، بارداری و مصرف داروهای موثر بر رنگدانه پوست تیره شده باشد با درمان های کاهش دهنده رنگدانه از قبیل مزونیدلینگ، روشن شدن پوست شما امکان پذیر است. اگر بطور ارثی دارای پوست سبزه هستید این درمان ها برای شما موثر نیست.
      موفق باشید

      1. سلام وقتتون بخیر
        متولد ۸۵ هستم پوستم سفیده ولی در نقاطی مثل کشاله ران زیر بغل و اندام تناسلی تیرگی پیدا کردم و میخواستم بدونم با این روش ها قابل درمان هست؟
        سوال دیگه ای هم که داشتم پوست بدنم بخاطر لباس های نازک و کوتاه از رنگ قبلی چند درجه تیره تر شده امکان برگشت رنگ پوستم به حالت قبلی هست؟؟
        ممنون میشم راهنمایی کنید مخصوصا در رابطه با سوال اول که بشدت آزار دهنده شده برام

        1. درود بر هلیا
          تیرگی رنگ پوست چنانچه ناشی از التهاب نباشد با روش هایی که ذکر شده و کرم ها ی ضد لک به سرعت قابل درمان است. با این وجود در مواردی که تغییر رنگ پوست بدلیل التهاب باشد درمان زمان بر است و ممکن است چند ماه طول بکشد.
          لک های ناشی از التهاب Post Inflammatory Hyperpigmentation بدلیل ضایعات التهابی پوست ، عفونت ، سوختگی شیمیایی یا حرارتی و درمان های تهاجمی پوستی ایجاد می شود و پس از معاینه درمان مناسب انجام می شود.
          موفق باشید

  2. سلام خسته نباشید خواستم بدونم آمپول گلوتاتیون یا قرصش در سفید کردن پوست تاثیر گذاره؟ اگه داره چه مقداری باید زده بشه یا مصرف بشه، یا اگه آمپول یا قرصی هست که رنگ پوست رو روشن تر کنه البته همیشگی باشه نه موقت

    1. درود بر ماری
      کوکتل های حاوی گلوتاتیون و ویتامین سی برای درمان لک های پوستی و همین طور به منظور روشن کردن پوست بعد از میکرونیدلینگ کاربرد دارند که بعد از درمان پرهیز از نور آفتاب و مصرف کرم های ضد آفتاب به منظور پیشگیری از عود مجدد توصیه می شود.
      موفق باشید

    1. درود بر حسین
      سابسیژن در لایه زیر پوست انجام می شود و چنانچه با تکنیک صحیح و ابزار مناسب انجام شود هیچ آسیبی به اعصاب پوست که در لایه های عمقی تر قرار گرفته اند نخواهد داشت.
      موفق باشید

  3. سلام خدمت اقای دکتر.من پوستم سبزست و مادر و پدرم پوستای روشنی دارن.برای سفید کردن رنگ پوستم چه عمل ها و دستگاه هایی لازمه؟هزینش مهم نیست فقط سفید شم!

    1. درود بر ژینا
      نقش ژن در رنگ پوست اهمیت زیادی دارد ،چنانچه پوست نواحی پوشیده شما روشن باشد به مفهوم تاثیر عوامل محیطی و اشعه ماوراء بنفش در تیره شدن پوست صورت شماست و درمان های مختلفی از قبیل مزوتراپی ، لیزر ،میکرونیدلینگ و…. برای روشن شدن پوست شما وجود دارد. ولی چنانچه پوست تمام قسمت های بدن شما تیره باشد به مفهوم وجود ژن پوست تیره در هسته سلول های بدن شماست و چندان ارتباطی به رنگ پوست پدر و ماد ندارد و متاسفانه درمان موثری برای آن وجود ندارد.
      موفق باشید

      1. سلام ، من زیر بغلم و کشاله ی رانم سیاه شده . دکتر به من گفتن بخاطر تنبلی تخمدان هست. میخواستم بپرسم که با استفاده از مزوتراپی زیر بغل هم سفید میشه؟

        1. درود بر مینا
          ناحیه زیر بغل و کشاله ران در بسیاری از افراد به ویژه در تیپ پوستی 3 و 4 تیره تر از سایر نواحی است و ارتباطی با تنبلی تخمدان ندارد و مزوتراپی می تواند به روشن شدن پوست این نواحی کمک نماید.
          موفق باشید

  4. درود بر دکتر بزرگوار
    من دارای صورت سبزه هستم
    ایا روش میکرونیدلینگ باعث روشن کردن صورتم میشود
    وایا عوارضی هم دارد

    1. درود بر امین
      در افرادی که بدلیل اشعه ماوراء بنفش خورشید دچار تیرگی پوست شده اند روش میکرونیدلینگ همراه با کوکتل های مزوتراپی ضد لک می تواند پوست را تا حدی روشن تر نماید و اگر بصورت ارثی پوست تیره باشد درمان های پزشکی برای سفید شدن پوست توصیه نمی شود.
      موفق باشید

  5. سلام آقای دکتر
    به علت استفاده از لایه بردار روی پوست دور چشمم این ناحیه تیره رنگ شده و بنظر میرسه که آسیب دیده
    آیا راهی واسه درمان و جبران این مشکل من هست؟
    لطفا توضیح بدین که درصورت امکان درمان وقت بگیرم و خدمتتون برسم

    1. درود بر احسان
      روش های لایه بردار و همین طور کرم های لایه بردار پوست را نسبت به اشعه ماوراء بنفش خورشید حساس می کند و احتمال بروز لک در صورت استفاده نکردن از ضد آفتاب زیاد است. برای درمان تیرگی دور چشم روش میکرونیدلینگ همراه با کوکتل روشن کننده توصیه می شود.
      موفق باشید

  6. سلام. من سي و سه سال دارم و زير چشمم چروك هاي ريز افتاده كه حس مي كنم دارد عميق تر مي شود. از كرم دور چشم lbهم استفاده مي كنم ولي تاثير چنداني نديدم. مي خواستم بدونم با چه روشي مي توانم چروك دور چشمم رو از بين ببرم. ضمن اينكه مصرف قرص ايميدين در بهبود چروك ها تاثير دارد؟

    1. درود بر ف.ف
      پوست اطراف چشم بدلیل نازک بودن و نداشتن لایه چربی زیر پوستی نسبت به عوامل محیطی از قبیل اشعه ماوراء بنفش آسیب پذیرتر است و پیشگیری همواره ارزان تر و موثرتر می باشد.با این وجود برای درمان چروک زیر چشم بر حسب شدت و عمق آن با روش های مختلفی وجود دارد که در موارد پیشرفته ممکن است از روش های ترکیبی استفاده شده و دو یا چند روش درمانی انجام شود. بعنوان مثال چروک ظریف و کم عمق با روش میکرونیدلینگ و مزوتراپی درمان می شود و اگر عمیق تر باشد از تزریق بوتاکس و در بعضی موارد ژل استفاده می شود. مصرف کرم دور چشم و ماساژ موضعی به تاثیر بیشتر درمان کمک می نماید.
      موفق باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای