لیفت پوست بدون جراحی❤

لیفت پوست بدون جراحی چگونه است؟روش های لیفت  به دو گروه لیفتینگ صورت بدون جراحی و لیفتینگ با جراحی طبقه بندی می شود. بدلیل تهاجمی بودن روش های جراحی و عوارض بیهوشی و اطاق عمل بسیاری از افراد بدنبال روش های غیر تهاجمی و کم هزینه تر هستند که بر حسب میزان افتادگی پوست و سن بیمار روش های مختلفی پیشنهاد می شود که در اینجا به این روش ها اشاره می شود.

کرم های لیفت پوست چگونه عمل می کنند؟

برندهای ایرانی از قبیل کرم لیفت سینره  کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی در مقایسه با  برندهای خارجی  دارد. در آمریکای شمالی محصولات مراقبت از پوست دکتر Murad و در اروپا محصولات lierac  از مرغوب ترین برندهای خارجی محسوب می شوند. تجویز این کرم ها بر اساس تجربه پزشک و شدت افتادگی پوست است.

کرم های لیفتینگ  ممکن است حاوی الاستین و کلاژن باشند اما این مواد نمی توانند با الاستین و کلاژن موجود در پوست یکی بشوند که به تولید و ترمیم آن ها کمک کنند. ابعاد الاستین و کلاژن بزرگتر از آن است که بتوانند از سطح پوست نفوذ کنند.

کرم های سفت کننده پوست حاوی  آنتی اکسیدان و موادی هستند که یک پوشش سفتی بر روی پوست ایجاد کرده و  بطور موقت موجب سفت شدن پوست می شوند و در واقع  بعد از انجام روش های درمانی لیفتینگ جذب این کرم ها به لایه های عمقی پوست تسهیل شده و بعنوان یک درمان مکمل برای درمانهای لیفتینگ محسوب می شوند.

لیفت پوست بدون جراحی با آر اف چگونه است؟

آر اف امواج رادیویی است با فرکانس ۰٫۳ تا ۴ مگاهرتز که در پزشکی برای سفت شدن و لیفتینگ پوست مورد استفاده قرار می گیرد. دارای انواع مونوپولار ، بای پولار، تری پولار ، مولتی پولار، تاجی و فرکشنال می باشد که مکانیسم همه بر اساس تولید گرما در بافت های عمقی ، تحریک فیبروبلاست ها و افزایش گردش خون موضعی می باشد.

در واقع این امواج با ورود به بافت موجب قطبی شدن ملکول های آب و ارتعاش این ملکول ها شده و در نتیجه مقاومت بافتی واصطکاک گرما در بافت ایجاد می شود. حرکت رفت و برگشتی ملکول ها  تا ۳۰۰۰۰۰ بار در ثانیه ( فرکانس ۰٫۳ مگاهرتز) و حتی بیشتر می باشد در واقع مکانیسم تولید گرما در این دستگاه شبیه ماکروفرهای خانگی می باشد که با امواج مایکروویو غذای سرد و حتی منجمد به سرعت گرم می شود.

میزان گرمای تولید شده بر اساس انرژی دستگاه متفاوت می باشد و از ۴۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد می باشد. از انرژی پایین برای لیفتینگ پوست و از انرژی های بالاتر برای لیپولیز بافت چربی استفاده می شود. با تولید گرما در بافت هم بند پروتئین کلاژن کوتاه شده و نهایتا پوست سفت می شود.

این روش برای لیفت پوست بدون جراحی یک روش استاندارد و ایمن می باشد . تعداد جلسات برای لیفتینگ پوست ۳ تا ۸ جلسه می باشد که درمان نگهدارنده هر ۴ تا ۸ هفته یکبار انجام می شود.

قبل و بعد سفت شدن پوست صورت و گردن در یک خانم جوان با روش آر اف

لیفت پوست بدون جراحی با آر اف

 هزینه لیفت پوست بدون جراحی چقدر است؟

قیمت لیفت صورت بر اساس میزان افتادگی پوست و نوع درمان متفاوت است. بطور کلی گران ترین هزینه لیفت صورت مربوط به هایفو تراپی است چرا که در یک جلسه انجام شده و روش برتر و مدرن تر بین روش های لیفتینگ می باشد.

در بعضی موارد افتادگی پوست بسیار زیاد است و بعلاوه مشکلات دیگری از قبیل منافذ باز ، لک و یا جای جوش وجود دارد که در این موارد درمان ترکیبی انجام می شود. بعبارت دیگر در ابتدا هایفوتراپی انجام شده و در همان جلسه ، آر اف یا  میکرونیدلینگ بر حسب نیاز پوست انجام می شود که هزینه روش ترکیبی بیشتر خواهد شد.

لیفتینگ صورت با روش میکرونیدلینگ چگونه است؟

میکرو به معنی کوچک و نیدلینگ یعنی سوزن زدن است و میکرونیدلینگ یعنی ایجاد سوراخ های ریز در سطح پوست .میکرونیدلینگ روش جدید درمان بیماری های پوست است که بوسیله ابزاری به نام درماپن انجام می شود. با نفوذ سوزن ها به لایه درم یک جراحت مختصر در پوست ایجاد شده و بدن به آن واکنش نشان داده و شروع به ترمیم و بازسازی آن ناحیه می کند و طی این فرایند کلاژن و الاستین که دو پروتئین اصلی و قوام دهنده پوست هستند تولید می شود.( Collagen Induction Therapy)

برای کنترل درد از کرم بی حس کننده موضعی ( EMLA ) و یا لیدوکائین پی  استفاده می شود و انجام میکرونیدلینگ با این روش کاملا بدون درد است.

سوراخ های ایجاد شده بسیار ریز هستند و با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند و ظرف چند ساعت بسته شده و مختصر قرمزی و تورم که بعد از میکرونیدلینگ ایجاد می شود چند روز بعد محو شده و هیچگونه علامتی در موضع باقی نمی ماند.مدت زمان هر جلسه حدود ۶۰ دقیقه است که ۴۵ دقیقه برای بی حسی  و حدود ۱۵ دقیقه درمان با درماپن زمان می برد. بر اساس ناحیه صورت عمق درمان در آن موضع متفاوت است.

لیفت صورت با نیدلینگ

با ادامه جلسات درمانی نفوذ کرم ها و پمادهای پوستی تسهیل شده و این یکی از مزیت های میکرونیدلینگ است چرا که در حالت عادی پمادها و کرم های پوستی فقط تا لایه سطحی اپیدرم نفوذ می کنند و به لایه های زیرین پوستی نمی رسند. حین عمل میکرونیدلینگ می توان مواد و سرم هایی از قبیل اسید هیالورونیک  و کوکتل های مزوتراپی را برای نفوذ به لایه درم استفاده کرد. هیالورونیک اسید به تحریک کلاژن سازی کمک کرده و به جوانسازی پوست کمک می نمایند. بعلاوه برای تیرگی زیر چشم محلول های روشن کننده و برای درمان لک از کوکتل های ضد لک استفاده می شود.

در مواردی که آسیب پوست زیاد باشد همزمان با میکرونیدلینگ ، پی آر پی  و یا نانو فت تزریق می شود که تاثیر درمان را دو چندان می کند. از دیگر مزایای میکرونیدلینگ این است که در تمام انواع پوست و در تمام نقاط بدن و در تمام فصول سال قابل استفاده است و این در حالی استکه استفاده از لیزرهای لایه بردار در پوست های تیره و فصول گرم سال و نقاط نزدیک به چشم محدودیت هایی دارد و در پوست های تیره امکان سوختگی و ایجاد لک وجود دارد.

قبل و بعدلیفت پوست بدون جراحی با نانوفت نیدلینگ و هایفوتراپی
هایفوتراپی صورت و تزریق چربی (Nanofat Needling )بطور هم افزا جوانسازی و لیفت می کنند

لیفتینگ صورت بدون جراحی با روش هایفوتراپی چگونه است؟

در روش هایفو تراپی  لایه  عمقی پوست مورد هدف قرار می گیرد و لایه اپیدرم دست نخورده باقی می ماند بعبارت دیگر کانون امواج اولتراسوند در زیر پوست است و در زمان عبور از سطح پوست انرژی امواج جذب پوست نشده و تغییر قابل توجهی در سطح پوست ایجاد نمی شود. این روش برای افتادگی های شدید پوست بعنوان مکمل میکرونیدلینگ  می باشد.

هایفوتراپی در تمام نقاط بدن و برای انواع تیپ های پوستی قابل استفاده است و کلا یک جلسه درمان انجام می شود و ماندگاری تاثیر آن بالاتر از ۲ سال می باشد. این روش احتیاج به برش نداشته و ریسک عفونت ، اسکار و عوارض جراحی ندارد و یک نوع درمان سرپایی محسوب می شود. درد در هایفوتراپی در مقایسه با درمان های تهاجمی کم است و با مسکن های معمولی این عمل قابل تحمل می باشد.

با یک جلسه درمان چهره فرد ۴ تا ۸ سال جوان تر می شود. بطور کلی هایفوتراپی برای درمان افتادگی و شل شدگی پوست، ترمیم خط خنده، بالا کشیدن ابروها، رفع چین و چروک و رفع غبغب و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین بهترین روش لیفتینگ صورت محسوب می شود.

لیفت صورت بدون جراحی
هایفوتراپی

برای مشاوره پیام دهید✍

کلیپ هایفوتراپی صورت در Youtube
4.7/5 - (138 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای