بهترین کرم دور چشم در سال ۱۴۰۲

  1. تاثیر کرم دور چشم چگونه است؟ پلک شامل دو قسمت پوستی و چشمی است که کرم های پوستی را نباید بر روی پلک چشمی استفاده کرد.بدلیل آسیب پذیر بودن پلک در برابر عوامل محیطی تاثیر افزایش سن در این قسمت از بدن بیش از هر جای دیگری مشهود است و با استفاده از کرم دور چشم مرغوب می توان از بروز این عوارض جلوگیری کرد.

این کرم ها  حاوی مواد مرطوب‌کننده، ویتامین A، C، E و  لایه‌بردارهای ضعیفی هستند که موجب جوانسازی  و کمتر شدن تیرگی های اطراف چشم می شوند. بدلیل اینکه نور آفتاب عمدتا بر روی پلک تحتانی می تابد کاربرد آن محدود به این ناحیه می باشد و پلک فوقانی نیاز به این کرم ها ندارد.

كرم دور چشم خوب ايراني چیست؟

واقعیت این است که تجویز کرم های دور چشم بر اساس تجربه پزشک و شرایط بیمار تعیین می شود و توصیه یک کرم خاص برای همه منطقی نیست.

با این وجود کرم های دور چشم  داخلی فرمولاسیون  شبیه برندهای خارجی دارند و از نظر هزینه، اقتصادی تر می باشند و برای اکثر افراد استفاده از این کرم ها کفایت می کند و نیازی به هزینه اضافه برای خرید برند خارجی نمی باشد.

کرم نانوفت چیست؟

استحصال سلول های بنیادی خالص از نانوفت با استفاده از فیلترهای مخصوص و سانتریفیوژ انجام می شود،  سلول های بنیادی توانایی ترمیم در نقاط آسیب دیده بدن مثل جای جوش را دارند.

از چربی نانو برای تولید یک نوع کرم بیولوژیک  استفاده می شود که برای خود فرد است که اصطلاحا به آن بیوکرم یا کرم نانوفت  گفته می شود و  تاثیر فوق العاده ای در جوانسازی و ترمیم پوست فرد دارد.

به منظور حفظ خواص بیولوژیک این کرم می بایست در طبقه وسط یخچال نگهداری شود. مصرف آن روزی دو نوبت در تمام نواحی پوست صورت ،گردن پشت دست یا هر موضعی که دچار آسیب ، التهاب  و یا اگزما است توصیه می شود. این کرم به راحتی در نواحی پلک و  زیر چشم قابل استفاده است و با ماساژ ملایم و دورانی در اطراف چشم موجب کمتر شدن چین و چروک و تیرکی در این ناحیه می شود.

قبل و بعد کرم دور چشم
کرم دور چشم

 بهترین کرم دور چشم خارجی چیست؟

همانطور که قبلا اشاره شد برای اکثر افراد کرم های دور چشم ایرانی برای مراقبت از پوست نازک و حساس پلک کفایت می کند، با این وجود در مواردی که احتیاج به کرم های خارجی باشد Neostrata یک برند معتبر است که البته اخیرا در داخل کشور کمیاب شده است.

در درجه دوم کرم دور چشم لیراک  LIERAC از برندهای مرغوب به شمار می آید. با این وجود در بعضی از موارد چروک اطراف چشم بسیار زیاد است و احتیاج به درمان های بیشتری از قبیل تزریق بوتاکس، میکرونیدلینگ و یا پی آر پی می باشد.

کرم دور چشم
کرم دور چشم نانوفت

درمان تیرگی زیر چشم با روش میکرونیدلینگ چگونه است؟

در موارد متوسط تیرگی زیر چشم و شکل گیری چروک های ظریف در این ناحیه انجام میکرونیدلینگ توصیه می شود. برای تاثیر بیشتر در مواردی قبل از میکرونیدلینگ پی آر پی در موضع تزریق شده و سپس میکرونیدلینگ انجام می شود.

پی آر پی پلاسمای غنی شده از پلاکت است که از خون خود فرد تهیه می شود و پس از تزریق موجب آزاد شدن فاکتور رشد شده و نهایتا با فعال شدن سلول های بنیادی جوانسازی در ناحیه صورت می گیرد.

درمان چروک دور چشم با روش تزریق بوتاکس چگونه است؟

در مواردی که چروک اطراف چشم تثبیت شده باشند و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ایجاد شده باشد از روش تزریق بوتاکس استفاده می شود که این آخرین خط درمان است.

4.7/5 - (57 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین کرم دور چشم در سال ۱۴۰۲»

  1. سلام آقای دکتر
    من ۴۴ سالمه و اخیرا رژیم کاهش وزن گرفتم و زیر چشمم تیره شده
    بهترین درمان برای من چیه ؟
    منشکرم

    1. درود بر فاطمه
      تیرگی زیر چشم ممکن است بدلیل افزایش رنگدانه ملانین در پوست باشد و یا اینکه بدلیل تحلیل چربی ناشی از نوسان وزن و یا ترکیبی ار این دو حالت.
      در معاینه علت تیرگی زیر چشم مشخص می شود و چنانچه علت تیرگی زیر چشم شما بدلیل تحلیل چربی گونه باشد با تزریق فیلر و یا چربی درمان می شود.
      ممکن است علاوه بر تحلیل چربی افزایش رنگدانه ملانین هم وجود داشته باشد که در این صورت درمان ترکیبی با روش های کاهش دهنده ملانین مثل مزونیدلینگ و یا پی آر پی انجام می شود.
      موفق باشید
      موفق باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای