بهترین قیمت زاویه سازی فک در سال ۱۴۰۲

زاویه سازی فک چگونه است؟ زاویه فک در آقایان عضلانی تر و حجیم تر از خانم ها است و در ناحیه چانه پهن تر می باشد که این بدلیل آناتومی استخوان فک است که بطور طبیعی در خانم ها مثلثی است و به شکل حرف V می باشد و در آقایان حالت مربعی شکل دارد. هرگونه زاویه سازی صورت می بایست بر اساس آناتومی و استخوان بندی فک و تناسب بین اعضاء چهره انجام شود.

با افزایش سن بدلیل شل شدن پوست و تحلیل چربی زیر پوستی قسمت تحتانی استخوان فک؛ از زاویه فک تا چانه ،حالت صاف و برجسته خود را از دست داده و ساختار مثلثی شکل فک به شکل چهار گوش تبدیل می شود.

علاوه بر موارد فوق کاهش حجم چانه این موضوع را تشدید می کند که برای زاویه دار شدن صورت روش های مختلف جراحی و غیر جراحی پیشنهاد می شود. بر حسب نوع اختلال درمان های متفاوتی از قبیل لیفت پوست،تزریق ژل ،چربی و بوتاکس انجام می شود.

اهمیت زاویه فک و چانه برجسته در تصویر زیر به خوبی دیده می شود. چهره آنجلینا جولی بدون فک مثلثی و چانه برجسته به این شکل شبیه بود.

اهمیت زاویه فک در چهره
زاویه فک
قبل و بعد زاویه سازی صورت و حجیم کردن گونه
زاویه سازی فک

زاویه سازی فک با تزریق ژل

در افرادی که چانه عقب تر از لب قرار گرفته و یا اینکه بدلیل افزایش سن حجم  چانه کاهش یافته است با حجم دادن به چانه شکل برجسته و زیبای آن باز گشته و منجر به زاویه دار شدن صورت می شود. بعلاوه تزریق ژل یا چربی در زاویه فک موجب برجسته شدن این ناحیه شده که علاوه بر لیفت پوست ناحیه گردن به مثلثی شدن فک و زاویه دار کردن صورت کمک زیادی می کند.

میزان ژل مورد نیاز برای زاویه دار کردن فک از فردی به فرد دیگر متفاوت است. با این وجود می توان گفت بطور متوسط بین ۲ تا ۳ سی ژل مصرف می شود.

عضله ماستر  که در جویدن کاربرد دارد ممکن است حجیم شده و ظاهر نامطلوبی در ناحیه فک ایجاد کند برای کاهش حجم این عضله در افراد جوان می توان با تزریق بوتاکس از حجم آن کاست. در افراد میانسال ممکن است تزریق بوتاکس در این ناحیه به ریلکس شدن بیش از حد عضلات منجر شده و افتادگی پوست را در ناحیه فک تشدید نماید. بنابراین تزریق بوتاکس در همه افراد توصیه نمی شود. بوتاکس این عضله را به طور انتخابی ضعیف کرده تا به تدریج کوچک‌تر شود.

زاویه سازی صورت قبل و بعد
زاویه سازی صورت
زاویه سازی صورت کشیده
زاویه سازی صورت قبل و بعد

ارزیابی میزان برجستگی چانه چگونه انجام می شود؟

خط فرضی که از نوک بینی به چانه کشیده می شود در حالت عادی با لب بالا چهار میلی متر و با لب پایین دو میلی متر فاصله دارد. چنانچه این فواصل کمتر از مقادیر ذکر شده باشد نشاندهنده عقب بودن استخوان چانه است و با تزریق مقدار اندکی فیلر به چانه پروفایل صورت اصلاح می شود.

محاسبه میزان عقب بودن چانه
محاسبه میزان عقب بودن چانه

زاویه فک ایده آل چند درجه است؟

زاویه فک ایده آل Gonial Angle در ایده آل ترین حالت بین 120 تا 130 درجه است. کمتر از 120 درجه حالت چهره را مربعی شکل می کند و بیشتر از 130 درجه حالت صورت را بیضی می کند.

زاویه فک ایده آل در سلبریتی ها
فیلم زاویه سازی صورت

 زاویه سازی صورت

برای مشاوره پیام دهید✍

4.7/5 - (61 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین قیمت زاویه سازی فک در سال ۱۴۰۲»

  1. محمد مرادی

    سلام ببخشید آیا این روش ها برای بنده که چند سال پیش ارتوتوندسی با جراحی فک می بایست انجام میدادم به دلیل عقب بودن فک پایین و من که جراحی فک انجام ندادم کارآمد و موثر می باشد یا خیر؟!

    1. درود بر محمد
      ارتودنسی موجب ردیف شدن دندان ها می شود و در صحبت کردن ، غذا خوردن و زیبایی تاثیر مهمی دارد.
      از طرف دیگر زاویه سازی فک هیچ گونه تغییری در استخوان بندی صورت و یا ردیف شدن دندان ها نداشته و صرفا یک نوع عمل زیبایی محسوب می شود. با توجه به موارد فوق بهتر است ابتدا مشاوره با متخصص جراحی فک انجام دهید تا مناسب ترین درمان برای شما انجام شود.
      موفق باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای