پروفایلو گردن معجزه جوانسازی در سال۱۴۰۲

 پروفایلو گردن به چه صورت است؟

پروفایلو گردن یک روش موثرو کار آمد برای جوانسازی ، لیفت و درمان خطوط افقی گردن است.  پروفایلو گردن درعمق و  نقاط  ویژه ای از گردن تزریق می شود و با تحریک فیبروبلاست های بافت همبند و افزایش تولید غلظت کلاژن طبیعی در پوست می توان  جوانسازی و لیفت طولانی مدتی را در گردن انتظار داشت.

پروفایلو چیست؟

پروفایلو یک ترکیب اسید هیالورونیک است که برای جوانسازی، کلاژن سازی و تقویت پوست آسیب دیده بکار می رود. پروفایلو  Profhilo توسط یک شرکت ایتالیایی تولید می شود و حاوی دو نوع هیالورونیک اسید با وزن مولکولی سبک و سنگین است.

در واقع پروفایلو یک skin booster  است و موجب آبرسانی، نشاط و جوانسازی پوست می شود. برخلاف فیلر های اسید هیالورونیک که به منظور ماندگاری بالاتر از ماده شیمیایی و التهاب زای BDDE  butanediol diglycidyl ether استفاده می شود. در تولید پروفایلو از هیچ نوع ترکیب شیمیایی و التهاب زایی  استفاده نمی شود. در نتیجه ماندگاری آن در مقایسه با ژل های اسید هیالورونیک کوتاهتر است ( حدود شش ماه) و در عوض عوارض مربوط به کراس لینک کردن ژل از قبیل گلوله شدن ، واکنش التهابی و ایجاد گرانولوم در پروفایلو وجود ندارد.

پروفایلو در یک سرنگ ۲ سی سی بسته بندی شده است و  بعد از تزریق اسید هیالورونیک به آهستگی آزاد می شود و باعث آبرسانی قوی، روشن شدن پوست و لیفت صورت می شود.

 
نقاط تزریق در پروفایلو گردن
پروفایلو گردن

کاندید مناسب برای پروفایلو چه کسی است؟

بطور کلی می توان گفت سن مناسب برای تزریق پروفایلو گردن بعد از 30 سالگی است. با افزایش سن تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش یافته و خاصیت کشسانی پوست کمتر می شود. پروفایلو علاوه بر ترمیم پوست آسیب دیده موجب  لیفت پوست شده و با تولید کلاژن قوام و شادابی پوست را افزایش می دهد.

علاوه بر موارد فوق ، در افردای که بدلیل لیپوساکشن تهاجمی غبغب،  چربی زیر پوستی کاهش یافته و پوست ناحیه گردن دچار چین و چروک شده است، با تزریق پروفایلو لایه همبند زیر پوست فعال شده و با تحریک سلول های بنیادی و فیبروبلاست ها چروک ناشی از عوارض لیپولیز تهاجمی برطرف می شود. قابل ذکر است که در چروک های عمیق برای حصول نتایج بهتر این درمان در چند جلسه بفاصله یک ماه و شش ماه تکرار می شود.

پروفایلو گردن قبل و بعد
پروفایلو گردن برای جوانسازی گردن

نقاط تزریق پروفایلو گردن کجاست؟

پروفایلو گردن در چهار نقطه در خط عمودی وسط گردن بفاصله 4  سانتی متر از یکدیگر تزریق می شود. بعلاوه سه نقطه بر خط اریب که از روی عضله استرنوکلیدو ماستوئید می گذرد درهر طرف  تزریق می شود که مجموعا ده نقطه تزریق می شود.

مزوتراپی گردن در 30 نقطه تزریق می شود و احتمال کبود شدن  و خونمردگی بدلیل تعدد نقاط بیشتر است. این در حالی استکه پروفایلو صرفا در ده نقطه تزریق می شود و در  این تکنیک به منظور حفاظت از ساختمان های عروقی پوست با نیشگون کمی بالا آورده شده و با نیدل شماره 30 بطور سطحی در لایه درم تزریق می شود.

  بعد از تزریق پروفایلو اسید هیالورونیک به آهستگی آزاد می شود و در شعاعی  در حدود 4 سانتی متر در زیر پوست پخش شده و موجب آبرسانی قوی، روشن شدن پوست و لیفت گردن می شود.

تکنیک و عمق تزریق پروفایلو با فیلر کاملا متفاوت است چرا که فیلر در زیر پوست و یا نواحی عمقی تر تزریق می شود. در صورتیکه پروفایلو کاملا سطحی و در لایه درم پوست تزریق می شود. بدلیل قوام نرم پروفایلو، تزریق سطحی در پوست بر خلاف فیلر موجب ایجاد توده و گره نمی شود. و به راحتی بعد از چند ساعت در زیر پوست پخش شده و تا شعاع حدود ۴ سانتی متر تاثیرات درمانی خود را اعمال می کند.

نقاط تزریق پروفایلو گردن
نقاط تزریق در پروفایلو گردن

درمان ترکیبی پروفایلو و هایفوتراپی چگونه است؟

در افرادی که پوست ناحیه گردن بسیار شل شده است و چروک افقی گردن عمیق است و یا اینکه غبغب قابل توجهی دارند از روش ترکیبی هایفوتراپی و پروفایلو استفاده می شود. در این تکنیک ابتدا با هایفوتراپی پوست ناحیه گردن تحت درمان قرار گرفته و بعد از یک یا دو هفته پروفیلو گردن تزریق می شود.

این درمان ترکیبی بطور هم افزا موجب لیفت و جوانسازی گردن می شود و ماندگاری طولانی تری  خواهد داشت.

برای مشاوره پیام دهید✍

کلیپ تزریق پروفایلو گردن در Youtube
4.8/5 - (504 امتیاز)
Summary
پوست و زیبایی
Service Type
پوست و زیبایی
Provider Name
دکتر مسافریان,
خ علامه جنوبی - 24 شرقی,سعادت آباد,تهران- Telephone No.09036588236
Area
تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای