بهترین قیمت هایفوتراپی غبغب در سال ۱۴۰۲

قیمت هایفوتراپی غبغب

قیمت هایفوتراپی غبغب در کلینیک های زیبایی متفاوت است که بر حسب تجربه پزشک، نوع دستگاه و زمان کار و تعداد شات می باشد. بعنوان مثال هر چه دستگاه هایفوتراپی قدیمی تر باشد انرژی تولید شده توسط دستگاه کاهش می یابد و تاثیر درمان کمتر می باشد.

قبل و بعد هایفوتراپی گردن و لیفت ابرو در یک خانم میانسال
قبل و بعد هایفوتراپی گردن

مورد دوم تعداد شات و مدت زمان کار بر روی صورت است که بطور معمول تعداد شات بیشتر نتایج مطلوب تری خواهد داشت. البته این موضوع از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به سن ،وزن ، میزان افتادگی پوست و ضخامت لایه چربی زیر پوستی ارتباط دارد. چرا که در صورت های لاغر بطور معمول تعداد شات کمتری احتیاج است.

رفع غبغب با هایفو چگونه است؟

رفع غبغب با هایفو در یک جلسه بهترین گزینه است چرا که خطرات روش های تهاجمی مثل لیفت گردن و یا لیپولیزر را ندارد و از طرف دیگر در یک جلسه  بطور سرپایی قابل انجام است و عوارض جانبی خاصی ندارد. گرمای ایجاد شده در عمق  پوست موجب جمع شدن رشته های کلاژن و نهایتا رفع غبغب می شود.

غبغب در بعضی از افراد بدلیل شل شدن پوست و عضله پلاتیسما ایجاد می شود و وزن این افراد متعادل است و BMI  کمتر از 25 است در نتیجه سن فرد را بیشتر به نظر می رسد ، این گروه از افراد کاندید مناسبی برای هایفوتراپی هستند و بخوبی غبغب این افراد در یک جلسه هایفو بر طرف می شود.  با این وجود در افرادی که BMI  بالاتر از 30 است و دچار اضافه وزن و چاقی هستند توده چربی زیر پوستی سهم بیشتری در ایجاد غبغب دارد. در این گروه از بیماران چنانچه حجم توده چربی قابل توجه نباشد با درمان ترکیبی آر اف و هایفو توده چربی کاهش یافته و غبغب از بین می رود.

گروه دیگری از بیماران دچار چاقی مفرط هستند و BMI  بالاتر از 40 است ، ضخامت لایه چربی در زیر پوست  قابل توجه است و در این افراد هایفوتراپی به تنهایی درمان از بین بردن غبغب نیست بلکه روش تخلیه چربی با لیپولیز و بعدا هایفوتراپی برای سفت کردن پوست و از بین بردن بقایای چربی در صورت و گردن توصیه می شود.

قبل و بعد جوانسازی صورت و گردن در یک خانم
قبل و بعد جوانسازی صورت و گردن

اندولیفت بهتره یا هایفوتراپی؟

در اندولیفت فیبرهای میکرو نوری ریز که تقریبا به اندازه یک تار مو هستند وارد هیپودرم پوست می شوند. این فیبرها با ایجاد میکروکانال هایی به عنوان یک مسیر نوری در پوست عمل میکنند و به دستگاه این امکان را میدهند که انرژی لیزر را به شکل موثری برای از بین بردن مایعات و چربی های زیر پوست هدایت کند.

حین درمان انرژی لیزر با گرم کردن بافت بدن یا صورت باعث تحریک تولید کلاژن جدید و بهبود عملکرد های متابولیکی سلو های بدن می شود.  این دستگاه چربی های زیر پوست را از بین می برد و باعث سفت شدن پوست هم می شود.

ممکن است تا دو هفته بعد از اندولیفت علائمی مانند کبودی و تورم ایجاد شود. اندولیفت میتواند باعث سوختگی پوست ، تغییر رنگ یا کبودی شود، این مشکل میتواند سه تا شش ماه باعث ضعف عضلانی اطراف دهان شود.

اندولیفت در واقع یک درمان نیمه تهاجمی است و بر خلاف هایفوتراپی که سرپایی و بدون تزریق و بی حسی است در این روش احتیاج به تزریق بی حسی موضعی وجود دارد.

بعلاوه احتمال عدم تقارن و کانتورینگ نامنظم نیز وجود دارد که در هایفوتراپی این عوارض دیده نمی شود.

رفع غبغب و لیفت صورت بعد از هایفو
رفع غبغب و لیفت صورت بعد از هایفو

سریعترین راه رفع غبغب چیست؟

در مراحل ابتدایی شکل گرفتن غبغب ، شل شدن پوست و ضعف عضله پلاتیسما ایجاد شده و رفع غبغب بسیار راحت تر و کم هزینه تر با روش هایفوتراپی در یک جلسه انجام می شود.

کنترل وزن و انجام تمرینات منظم  به تسریع روند رفع غبغب کمک می کند. در این روش تمرینات روزانه غبغب، عضله پلاتیسما و همچنین عضلات دیگر گردن را سفت‌تر می‌کند. این تمرینات به سفت و قوی کردن عضلات صورت و گردن کمک می‌کند.

برای این منظور صاف بایستید و پشت و گردنتان را صاف نگه دارید، سرتان به سمت بالا بچرخانیدو چانه‌تان را به سمت جلو بکشید. ۱۰ ثانیه در این حالت بمانید و رها کنید( شبیه آدامس جویدن) این تمرین را  دو بار در روز و در هر نوبت ده مرتبه تکرار کنید.تمرین دوم تقویت عضله پلاتیسما است که با پایین دادن لب تحتانی و انقباض عضله گردن (پلاتیسما) بمدت ۵ ثانیه انجام می شود روزانه دو نوبت و در هر بار ۱۰ مرتبه این تمرین را تکرار کنید.

تقویت عضله پلاتیسما در گردن
ورزش های تقویت عضله پلاتیسما در گردن موجب جوانسازی و کاهش چین و چروک گردن می شود
تصویر قبل و بعد درمان ترکیبی تخلیه غبغب و هایفو در یک خانم جوان
قبل و بعد جوانسازی گردن

قیمت هایفوتراپی غبغب در کلینیک زیبایی نیایش چقدر است؟

قیمت هایفوتراپی غبغب در کلینیک زیبایی نیایش نسبت به قیمت هایفو تراپی صورت و گردن کمتر است که بدلیل محدود بودن موضع درمان می باشد.

در کلینیک و در فصول مختلف جشنواره تخفیف بر قرار می شود که مراحعین محترم می توانند با کسب اطلاع از زمان برگزاری جشنواره از بهترین کیفیت خدمات با حداقل قیمت ، هایفوتراپی صورت را توسط پزشک مجرب انجام دهند و  از تخفیف ویژه ( حدود ۵۰ درصد) استفاده نمایند.

برای مشاوره پیام دهید✍

کلیپ هایفوتراپی در Youtube
4.8/5 - (506 امتیاز)
Summary
پوست و زیبایی
Service Type
پوست و زیبایی
Provider Name
دکتر مسافریان,
خ علامه جنوبی - 24 شرقی,سعادت آباد,تهران- Telephone No.09036588236
Area
تهران
Description
رفع غبغب با هایفو در یک جلسه بهترین گزینه است چرا که خطرات روش های تهاجمی مثل لیفت گردن و یا لیپولیزر را ندارد و از طرف دیگر در یک جلسه  بطور سرپایی قابل انجام است و عوارض جانبی خاصی ندارد. گرمای ایجاد شده در عمق  پوست موجب جمع شدن رشته های کلاژن و نهایتا رفع غبغب می شود.

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین قیمت هایفوتراپی غبغب در سال ۱۴۰۲»

  1. سلام آقای دکتر
    من ۵۶ سالمه و برای غبعب چهار ماه قبل نخ گذاشتم ولی هیچ تغییری نکرد و بدتر هم شد. الان برای درمان غبغب چه روش پیشنهاد می کنید جراحی یا هایفوتراپی؟
    متشکرم

    1. درود بر هما
      چنانچه جنس نخ ها از نوع قابل جذب باشد می توانید هایفوتراپی غبغب انجام دهید ولی اگر از جنس غیر قابل جذب باشد ابتدا باید نخ ها خارج شوند و سپس هایفو کنید.
      تخلیه جراحی چربی و لیپولیز در مواردی که حجم چربی غبغب قابل توجه باشد توصیه می شود.
      موفق باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای