تماس با ما

آدرس:

تهران، سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی، خیابان ۲۴ شرقی، پلاک ۸، طبقه اول

ارسال پیامک ، تلگرام ، واتساپ  به شماره زیر

09036588236 

برای مشاوره با پیام رسان سروش ،بله، ایتا، روبیکا و گپ کلیک کنید🖱

آدرس ایمیل:

[email protected]

دسترسی از طریق گوگل مپ:

https://goo.gl/maps/mjeMoG7idDA2

دسترسی از طریق مسیر یاب بلد:

https://balad.ir/p/72Df7A6AH36jgj

31 دیدگاه دربارهٔ «تماس با ما»

  1. سلام دکتر جان
    من یک سال پیش 3 استنت دارویی در عروق کرونر قلب گذاشته ام در حال حاضر مشکل ندارم فرص آسپیرین و قرص چربی میخورم انکان هایفوتراپی صورت برایم هست ؟

  2. سلام دکتر جان وقت بخیر.
    من در کودکی سالک گرفتم و الان گونه سمت راست من حالت خوردگی و سوزن سوزنی است ودارای منافذ باز پوست وکک مک هستم و دوست دارم پوست صاف و بدون لک داشته باشم شما برای درمان چه روشی را پیشنهاد میکنید ؟ درضمن من 24 سالمه

    1. درود بر رها
      اسکار سالک معمولا از نوع آتروفیک و فرو رفته می باشد و درمان آن بر حسب اینکه در کجای صورت قرار گرفته باشد متفاوت است. بعنوان مثال اگر این اسکار نزدیک حط خنده باشد می توان آن را بطور کامل برداشت و اسکار ناشی از یخیه را در خط خنده مخفی کرد و چنانچه اسکار در ناحیه گونه قرار گرفته باشد سابسیژن می تواند کمک کننده باشد و برای منافذ باز و کک ومک روش میکرونیدلینگ توصیه می شود.
      موفق باشید

  3. پریدخت مشک زاد

    سلام ،وقت بخیر
    در روش هایفوتراپی امکان داره که تکنیک طوزی انجام بشه که ابروها زیادی بالا نپرن و حالت شیطانی نگیرند؟و حتی الامکان چهره طبیعی تر اما شاداب تر بشه ؟بیشتر عکسها و اشخاصی که من دیدم هایفو کردن چهره شون کمی از حالت طبیعی خارج شده بود ، و اینکه آیا در این روش تیرگی و پف زیر چشم هم برطرف میشه ؟ممنون میشم پاسخ بدین

    1. درود بر پریدخت مشک زاد
      بالا رفتن بیش از حد ابرو ممکن است در تزریق بوتاکس ایجاد شود ولی در روش هایفو تراپی بالا رفتن ابرو حدود چند میلی متر است که اکثر افراد کاملا از چهره خود راضی هستند. هایفوتراپی برای جوانسازی و بالا کشیدن پوست افتاده است و تاثیری بر روی تیرگی و پف زیر چشم ندارد.
      موفق باشید

  4. سلام برشما و ممنون از اطلاعات ارائه شده در سایت . من 45 سالمه از اول جوانی جوشهای آکنه با من اجین بوده اند و اوایل قرص های آکوتان هم نبود و عملا درمان مناسبی وجود نداشت و بدترین نوع جوشها در صورت من ایجادشد و جای آکنه های عمیق در حالتتهای مختلف (فرورفته ، برآمده گوشتی و منافذ پوستی و …) در صورتم وجود دارد که خیلی اوقات پر چربی(ترشحات) میشوند یکبار لیزر co2 انجام دادم چندان نتیجه ای مشخص نبود دیگر ادامه ندادم . اگر امکان دارد راهنمایی فرمایید . با سپاس فراوان

  5. سلام و خسته نباشید

    من یه راهنمایی از شما در مورد تزریق ژل گونه می خواستم.

    حدود 10 سال پیش من تزریق ژل تو لب داشتم با ژلهای پاژ.

    یه مقدارشو چند سال پیش کشیدم. بهم حساسیت داده بود

    الان اگه بخواهم تو گونه ها تزریق ژل انجام بدم آیا اشکالی داره؟ و آیا ممکنه حساسیت بهم بده.

    با تشکر

    1. درود بر لیلا خانم
      ژل پاژ از جمله فیلر های غیر استاندارد و پر عارضه بود که علاوه بر حساسیت و التهاب در صورت از موضع تزریق جابه جا شده و تنها درمان اینگونه ژل ها تخلیه جراحی می باشد. بعلاوه چنانچه فیلر اسید هیالورونیک در موضع اینگونه ژل ها تزریق شود واکنش التهابی شدیدی ایجاد می شود که این موضوع بدلیل ترکیب صنعتی و ناهمگون با بافت های بدن و ترکیبات اسید هیالورونیک می باشد.چنانچه در گونه شما ژل پاژ تزریق نشده باشد می توانید در این موضع فیلر های مرغوب اسید هیالورونیک برای حجم دهی گونه استفاده نمایید.
      موفق باشید

  6. سلام ، ممكنه بفرماين جاى بخيه بلفارو گوشه ى چشم با سابسيژن قابل اصلاح ميباشد؟ واينكه براى ازبين بردن خطوط پشت لب تزريق چربى وكمى بتاكس تاثيردارد؟

    1. درود بر فریبا امین
      معمولا اسکار بلفاروپلاستی در چند ماه اول تا حد زیادی بر طرف می شود و این ترمیم تا یک سال ادامه دارد با این وجود برای ترمیم سریع تر باید از کرم های ترمیم کننده استفاده کنید و میکرونیدلینگ انجام دهید.
      موفق باشید

  7. سلام و عرض ادب. میخواستم برای هایفو تراپی اقدام کنم ولی ارتودنسی دارم. میخواستم بپرسم ارتودنسی مشکل ساز میشه یا خیر
    با تشکر

    1. درود بر نادیا خانم
      بدلیل جذب انرژی هایفو توسط فلزات از قبیل سیم ارتودنسی و یا ایمپلانت دندانی ممکن است احساس درد در موضع درمان ایجاد شود که قرار دادن تکه ای گاز در دهان و کاهش انرژی در این مناطق موجب تحمل درد شده و هایفوتراپی با رعایت ملاحظات فوق قابل انجام است.
      موفق باشید

  8. سلام دکتر، خسته نباشید
    بنده روی گونه هام جای جوش به جا مونده و گود شده و ميخواستم برسم خدمتتون برای درمان ولی هر چه شماره های گذاشته شده رو میگیرم متأسفانه کسی جواب نميده….
    دکتر جان ببخشید میکرونیدلینگ و هایفو و بقیه کارهای پوستی رو خودتون انجام میدید؟

    1. درود بر علی آقا
      چنانچه شماره های گذاشته شده در سایت پاسخگو نبودند با شماره 09036588236 سوالتان در واتساپ ، تلگرام یا ایتا مطرح بفرمایید در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود.
      موفق باشید

  9. با سلام. میخواستم بپرسم برای رفع غبغب میشه از rf استفاده کرد؟برای کسی که غبغبش زیاد نیست چند جلسه لازمه؟

  10. سلام آقای دکتر صورت من در حدود 2-3 دونه جای جوش دارم اون هم بصورتی که خیلی دقت بشه معلومه و بیشتر لک هست ولی میخوام صورتم رو میکرونیدلینگ کنم بخاطر شفافیت و نمیخوام هیچ چیزی وارد صورتم بشه چون خیلی از جا ها سوال کردم مزونیدلینگ انجام میدن من نمیخوام مزونیدلینگ انجام بدم فقط میخوام میکرو باشه شما فقط این روش رو انجام میدید ؟و برام خوب هست یا نه؟

  11. با سلام خدمت آقای دکتر مسافریان،

    من چندین سال قبل دچار یه سوختگی در ناحیه دست شدم که به مدت تقریبا دوسال از کرم رژودرم استفاده کردم و نتیجش همرنگ شدن رنگ اسکار و مسطح شدن اون با پوست زمینه بود ولی با اینحال بازهم من با این اسکار مشکل دارم. میخواستم بدونم با روش میکرونیدلینگ تا چند درصد امکان رفع کامل جای این اسکار هست؟ متشکرم

    1. درود بر ماریه خانم
      میکرونیدلینگ موجب تولید رشته های کلاژن جدید در پوست شده و بعلاوه ناهماهنگی و بی نظمی این رشته ها را که موجب تفاوت ساختار اسکار با پوست سالم است را بهبود می بخشد که معمولا در چند جلسه به فاصله یک ماه انجام می شود و نتایج رضایت بخشی دارد.
      موفق باشید

  12. درود بر ملیکا
    افرادی که با استرس دچار تب خال می شوند برای اقدامات درمانی از قبیل لیزر یا میکرونیدلینگ می بایست از داروی ضد ویروس آسیکلویر 24 ساعت قبل از درمان استفاده نمایند و تا چند روز بعد ادامه دهند.
    موفق باشید

  13. سلام وقت بخیر خسته نباشید آقای دکتر
    لیزر موهای صورت با میکروبیلیندینگ مغایرتی ندارد؟ امکانش هست هردو رو باهم انجام داد؟ شما لیزر موهای صورت رو هم انجام میدین؟ درمان جوش های صورت رو هم انجام میدین؟ کسی که گاهی تبخال در ناحیه لب میزنه نمیتونه میکروبیلیندینگ رو انجام بده؟

    1. درود بر پارمیدا
      لیزر موهای زائد با میکروبلیدینگ تداخلی با یکدیگر ندارند، چرا که در میکروبلیدینگ در ابرو انجام می شود و لیزر موهای زائد در سایر نواحی صورت.
      با این وجود بهتر است لیزر موهای زائد 24 ساعت قبل از میکروبلیدینگ انجام شود. چرا که بعد از میکروبلیدینگ لینگ ناحیه پیشانی ملتهب و حساس می شود و انجام لیزر در این شرایط امکان پذیر نخواهد بود.
      انواع درمان های جای جوش در کلینیک زیبایی نیایش انجام می شود.برای افرادی که تب خال می زنند داروی ضد ویروس آسیکلوویر بعنوان پیشگیری تجویز می شود.
      موفق باشید

  14. با سلام برای اکنه اسکار چند جلسه لیزر لازم است من از خارج از ایران تماس میگیرم و هزینه انجام تقریبا چقدر میباشد ممنون از پاسخگویی شما.

    1. درود بر shohrehخانم
      اسکار آکنه بر اساس ظاهر آن به چند گروه تقسیم بندی می شود که بر حسب شکل اسکار و عمق آن درمان های مختلفی از قبیل میکرونیدلینگ ، سابسیژن ،لیزر و یا تزریق فیلر انجام می شود. بدلیل اینکه در صورت اکثر افراد ترکیبی از چند نوع اسکار وجود دارد معمولا درمان ترکیبی انجام می شود. بعبارت دیگر دو نوع درمان بطور همزمان انجام می شود تا تاثیر درمان بیشتر شود در نتیجه بدون معاینه نمی توان براورد دقیق هزینه کرد. با این وجود بعد از مشاوره و معاینه حضوری هزینه درمان مشخص می شود.
      موفق باشید

  15. دیبا
    با سلام و وقت بخیر، میخواستم بدونم برای از بین بردن جای ابله مرغان میشه از روش سابزیژن استفاده کرد؟ و اینکه روی گونه هام جای جوش ها به صورت ناهمواری های سایه مانند شده از چه روشی برای درمان میشه استفاده کرد؟

    1. درود بر دیبا خانم
      اگر جای آبله مرغان عمیق باشد با روش سابسیژن درمان می شود و چنانچه جای جوش در صورت دارید ترکیب سابسیژن و میکرونیدلینگ انجام می شود
      موفق باشید

  16. باسلام و وقت بخير، مي خواستم بدونم هايفوتراپي جهت بستن منافذ صورت و اسكار هم موثر مي باشد و اگر جواب بله است قيمت را لطف مي نمائيد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای