بهترین قیمت لیزر موهای زائد در سال ۱۴۰۲

قیمت لیزر موهای زائد چقدر است؟

بطور کلی دو روش  برای محاسبه قیمت لیزر موهای زائد  در مراکز مختلف  لیزر مورد استفاده قرار می گیرد .در روش اول بر اساس ناحیه مورد درمان و سطح پوست آن ناحیه قیمت تعریف شده ای  بر اساس تعرفه ، قیمت لیزر محاسبه می شود. در این روش هر چه وسعت پوست ناحیه بیشتر باشد هزینه لیزر بالاتر می شود. بعنوان مثال هزینه لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی( ناحیه تناسلی) از هزینه لیزر موهای زائد پا  کمتر است چرا که سطح  ناحیه پوست مورد درمان کمتر است.

روش دوم بر اساس  شات لیزر می باشد  که قیمت هر شات  ثابت  است و  بر اساس تعداد شات لیزر انجام شده  قیمت محاسبه می گردد و هر چه وسعت ناحیه بیشتر باشد تعداد شات بالاتری نیاز خواهد داشت و در نتیجه قیمت لیزر موهای زائد در آن ناحیه بیشتر می شود.

لیزر دایود

آیا قیمت لیزر موهای زائد با تیپ پوستی فرق می کند؟

بطور کلی ۶ نوع تیپ پوستی وجود دارد که بر اساس رنگ پوست ،  رنگ مو و چشم طبقه بندی می شوند. هر چه میزان رنگدانه ملانین پوست بیشتر شود رنگ پوست تیره تر خواهد شد. شایع ترین تیپ پوستی در ایران نوع ۳ و۴ است و تیپ پوستی ۶ که تیره ترین نوع پوست می باشد در ایران تقریبا وجود ندارد.

تیپ پوستی ۱ دارای پوستی کاملا سفید، موهای بلوند و چشمانی سبز یا آبی رنگ هستند. پوست این افراد به راحتی در برابر آفتاب می سوزد و هیچ وقت برنزه نمی شود.

تیپ پوستی ۲ دارای پوست های سفید موهای قهو ه ای روشن ، قرمز یا بلوند هستند و چشمان آبی ، سبز یا فندقی می باشند. پوست این افراد به ندرت برنزه می شود ولی به راحتی می سوزد.

تیپ پوستی ۳ دارای میزان رنگدانه بیشتری می باشد و رنگ پوست قهو های روشن یا سفید می باشد. رنگ مو بلوطی یا قهوه ای تیره می باشد و رنگ چشم قهو ه ای ، فندقی و گاها سبز یا آبی می باشد. پوست این افراد به آهستگی برنزه می شود و ندرتا می سوزد.

تیپ پوستی ۴ دارای پوست قهو ه ای یا قهو ای تیره می باشند. رنگ مو در این گروه قهوه ای یا قهو ه ای تیره می باشد و رنگ چشم فندقی یا قهو ه ای می باشد. پوست این افراد براحتی برنزه می شود ولی بندرت می سوزد.

تیپ پوستی ۵ دارای رنگ پوست قهو ه ای تیره و رنگ چشم قهو ه ای و رنگ موی قهوه ای تیره می باشند. این نوع پوست براحتی برنزه شده و سریعا تیره می شودو بندرت می سوزد.

تیپ پوستی ۶ دارای پوست و موی سیاه رنگ و چشم قهو ه ای می باشند. پوست این افراد براحتی برنزه شده و کاملا سیاه می شود و هیچ گاه نمی سوزد.

بطور کلی می توان گفت ریسک عوارض لیزر در پوست های تیره بیشتر است و در نتیجه هزینه درمان اندکی بالاتر از پوست های روشن می باشد.

انواع تیپ های پوستی

آمادگی انجام لیزر موهای زائد چگونه است؟

موهاي منطقه اي كه قرار است ليزر شود، نبايد کنده شود. در واقع حداقل براي دو هفته از وسايلي مثل مومك، موچين، اپی لیدی يا روش هاي كه باعث كنده شدن مو مي شود نباید استفاده كرد.

بهترين كار اين است كه روز قبل از ليزر، موها در محل مورد نظر، تراشیده شود. چنانچه مو ها بلند باشند در اثر لیزر سوخته و به پوست می چسبند و اگر موها کنده شوند تاثیر حرارتی لیزر بر روی رنگدانه مو و فولیکول کاهش می یابد.

مصرف کرم های محرک پوست مثل داروهای لایه بردار ( کرم های AHA و ترتینوئین ) و یا لکه بر یک هفته قبل می بایست قطع شود. مصرف داروی آکوتان ، بارداری و سن زیر ۱۸ سال از موارد منع عمل لیزر می باشد چراکه  در سنین کمتر از ۱۸ سال ممکن است موجب بسته شدن صفحه رشد استخوانی و کوتاهی قد شود.

قیمت لیزر موهای زائد در کلینیک نیایش چقدر است؟

در کلینیک زیبایی نیایش لیزر توسط اپراتور مجرب و تحت نظر پزشک  و با کیفیت بالا انجام می شود و خدمات لیزر موهای زائد با 50% تخفیف ارائه می شود.

قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در زمان بارداری و شیر دهی

بطور کلی انجام لیزر موهای زائد در زمان شیردهی ایمن می باشد با این وجود بدلیل تغییرات هورمونی ،سیکل رشد مو و تولید ملانین در پوست تغییر می کند و در نتیجه تاثیر درمان لیزر موهای زائد کاهش می یابد.

بدلیل جذب شدن کرم های بی حسی به خون و ترشح آن در شیر استفاده از این کرم ها توصیه نمی شود. در زمان بارداری نیز کرم بی حسی جذب خون شده و می تواند به جفت رسیده و آثار نامطلوبی بر روی جنین بگذارد.

آزمایشات انجام شده بر روی موش نشان داده است که لیزر تاثیر نامطلوبی بر روی جنین می گذارد و از آنجا که تحقیقات علمی و مستندی بر روی انسان در این ضمینه انجام نشده است ،معقول است که انجام لیزر که یک درمان زیبایی است در زمان بارداری انجام نشده و انجام آن به تعویق بیافتد.

موارد منع لیزر موهای زائد چیست؟

  • – سن زیر ۱۸ سال
  • – بیماری های شدید و حاد داخلی
  • -بیماری پوستی
  • – موارد شک به سرطان تیروئید
  • – مصرف اخیر داروی راکوتان
  • – عفونت های پوستی
  • – آفتاب سوختگی اخیر
قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

فاصله بین جلسات

تعداد جلسات برای درمان موهای زائد۶ تا ۸ جلسه می باشد. با توجه به رشد سریع تر موهای زائد صورت و عمیق بودن آنها فاصله بین جلسات ۴ هفته می باشد. ولی در سایر نقاط بدن این فاصله بین ۶ تا ۸ هفته می باشد.

هر چند که در بسیاری از افراد بعد از اتمام این دوره موی زائد در ناحیه رشد نخواهد کرد ،ولی بطور پراکنده ممکن است موهای نازک و روشن در آن موضع دیده شوند. این موضوع ممکن است بدلیل مشکلات هورمونی مثل کم کاری تیروئید و یا بالا بودن میزان هورمون های مردانه آندروژنیک باشد.

در این موارد علاوه بر درمان دارویی برای تثبیت اثر لیزر به فواصل ۶ تا ۱۲ ماه نیاز به تکرار لیزر وجود دارد.

مراقبت های بعد از لیزر

بدلیل تاثیر حرارتی لیزر بر پوست مختصر سوزش و قرمزی در ناحیه طبیعی می باشد که استفاده از کمپرس یخ می تواند التیام بخش باشد.

بعد از گذشت حداقل یکساعت می توان از کرم های التیام بخش و زینک اکساید استفاده نمود. مصرف سریع و زودهنگام این کرم ها موجب تجمع گرما در موضع و تشدید التهاب و سوختگی می شود.

دوش داغ و نور مستقیم آفتاب می تواند موجب تحریک پوست و التهاب در ناحیه شود و حتما باید از ضد آفتاب استفاده شود.

منابع :
سایت اینترنتیhttp://www.realself.com

سایت اینترنتی PUBMED

Office- Based cosmetic procedures and tecnique

برای مشاوره پیام دهید✍

کلیپ لیزر بیکینی در Youtube
4.7/5 - (104 امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «بهترین قیمت لیزر موهای زائد در سال ۱۴۰۲»

  1. سلام وقت بخیر
    من هفته قبل هایفو برای صورت انجام دادام.‌فردا نوبت لیزر دارم
    می تونم صورتم رو لیزر کنم تداخلی با هم ندارند؟

    1. درود بر سعیدی
      هایفوتراپی درمان در لایه های زیرین پوست است و لیزر موهای زائد در سطح پوست انجام می شود و تداخلی با یکدیگر ندارند و با خیال راحت می توانید درمان خود را انجام دهید.
      موفق باشید

  2. سلام روزتون بخیر.در طی جلسات لیزر موهای زاید بدن میشه میکرونیدلینگ برای درمان استرچ مارک انجام داد؟لک نمیاره رو پوست؟؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. درود بر مریم خانم
      از نظر کلی انجام میکرونیدلینگ و لیزر موهای زائد با یکدیگر تداخلی ندارند با این وجود بدلیل اینکه میکرونیدلینگ برای استرچ مارک بطور عمقی انجام می شود و پروسه التهاب و قرمزی پوست ممکن است حدود یک هفته طول بکشد، در طول این زمان لیزر موهای زائد می تواند استرس زیادی به پوست شما وارد کند و التهاب را تشدید نماید .
      بنابراین بر حسب حساسیت پوست و عمق درمان و نوع لیزر موهای زائد بهتر است حداقل دو هفته فاصله رعایت شود تا عوارض جانبی ایجاد نشود.
      موفق باشید

      پاسخ

  3. سلام آقای دکتر
    من هفته قبل سابسیژن و میکرونیدلینگ ا انجام دادم. جای جوش هام خیلی بهتر شده. می تونم امروز صورتم رو لیزر کنم. تورم و قرمزی صورتم کاملا برطرف شده
    متشکرم

    1. درود بر لیلا
      سابسیژن درمان زیر پوست است و تداخلی با لیزر ندارد ، لیکن میکرونیدلینگ درمان لایه اپیدرم است و پوست صورت شما در حال ترمیم می باشد.
      تحریک اصافه با انجام لیزر می تواند موجب بروز التهاب و عوارض ناخواسته شود. بنابراین گذشت حداقل دو هفته بعد از نیدلینگ برای انجام لیزر موهای زائد توصیه می شود.
      موفق باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای