قیمت مرحله دوم تزریق چربی در سال۱۴۰۲

مرحله دوم تزریق چربی در چه زمانی انجام می شود؟

مرحله دوم تزریق چربی بدلیل کاهش حجم اولیه چربی تزریق شده انجام می شود. که این کاهش حجم از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است و قابل پیش بینی نیست. ولی بطور متوسط  حدود 30 تا 40 درصد چربی تزریق شده بخوبی تثبیت شده و ماندگاری دائمی خواهد داشت.

با این وجود بعد از گذشت 4  تا 8 هفته از تزریق اولیه که تورم و ادم صورت فروکش کرد می توان  چربی فریز شده را به منظور  روتوش تزریق چربی مجددا تزریق کرد.

توجه به این نکته ضروری است که تزریق چربی یک درمان چند مرحله ای است و بدلیل اینکه نتایج آن دائمی است احتیاج به صبر و پیگیری کامل دارد.

ممکن است در مواردی درمان در سه جلسه انجام شود که در این صورت جلسه سوم شش ماه بعد از اولین تزریق خواهد بود.

جوانسازی صورت قبل و بعد
مرحله دوم تزریق چربی

هزینه مرحله دوم درمان چقدر است؟

معمولا تزریق چربی در دو یا سه جلسه انجام می شود و چنانچه چربی اضافه فریز شده باشد در کلینیک پوست و زیبایی نیایش  وجه اضافه بجز هزینه خدمات و لوازم مصرفی دریافت نمی شود.

با این وجود ممکن است در جلسات بعد احتیاج به استحصال مجدد چربی باشد که در این صورت بسیاری از پزشکان  هزینه هاروست چربی را با تخفیف نسبت به جلسه اول دریافت می کنند.

 جوانسازی صورت قبل و بعد
تزریق چربی قبل و بعد

برای مطالعه مقاله چاپ شده در آکادمی بین المللی IMCAS  در مورد تزریق چربی توسط دکتر مسافریان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.imcas.com/es/academy/blog/795/nanofat-transfer-for-acne-scar

 

عکس قبل و بعد گونه گذاری
گونه گذاری با تزریق چربی

 

ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

بطور طبیعی بعد از تزریق چربی حجم اولیه بافت چربی کاهش می یابد که این کاهش از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است و قابل پیش بینی نیست. ولی بر اساس تحقیقات منتشر شده در PUBMED بطور متوسط بعد از ۱۶ ماه ۶۸ درصد از حجم اولیه چربی کاهش می یابد  با این حال ۳۲ درصد باقی مانده تا مدت های طولانی ( تا یک دهه ) ماندگاری داشته و  برای تثبیت و افزایش مجدد حجم  انتقال چربی ۶ تا ۱۲ ماه بعد انجام می شود.

بعلاوه با تزریق بیشتر از حد مورد نیاز  over-correction در هر موضع می توان حجم دهی مطلوب را بدست آورد. از آنجا که سلول های چربی حساس هستند حین انتقال ممکن است دچار آسیب شوند که بجای ساکشن مکانیکی استفاده از مکش دستی به کمتر شدن آسیب به سلول های چربی کمک می کند.

محل تزریق بر روی ماندگاری تاثیر زیادی دارد بطوریکه در نواحی متحرک مثل لب و خط خنده دوام کوتاه تری نسبت به نواحی ثابت مثل زیر چشم ، پیشانی، پشت دست و گونه دارد. از آنجا که شبکه عروقی در اطراف بافت چربی تزریق شده بعد از ۴۸ ساعت شکل می گیرد برای دسترسی سریع تر اکسیژن و مواد غذایی ، بافت چربی در مقادیر اندک تزریق می شود( ۰٫۱ میلی لیتر در هر تزریق)

بعلاوه با استفاده از کانولای غیر نوک تیز تونل های متعدد و موازی در موضع ایجاد شده و سپس تزریق در این کانال ها انجام می شود. بدین ترتیب امکان تغذیه بافت چربی از طریق انتشار مواد مغذی فراهم می شود و نهایتا درصد ماندگاری چربی بیشتر می شود.

مرحله دوم تزریق چربی
هایفوتراپی صورت و تزریق چربی بطور هم افزا جوانسازی و لیفت می کنند

برای مشاوره پیام دهید✍

4.7/5 - (108 امتیاز)
Summary
پوست و زیبایی
Service Type
پوست و زیبایی
Provider Name
دکتر مسافریان,
خ علامه جنوبی - 24 شرقی,سعادت آباد,تهران- Telephone No.09036588236
Area
تهران
Description
مرحله دوم تزریق چربی بدلیل کاهش حجم اولیه چربی تزریق شده انجام می شود. که این کاهش حجم از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است و قابل پیش بینی نیست. ولی بطور متوسط  حدود 30 تا 40 درصد چربی تزریق شده بخوبی تثبیت شده و ماندگاری دائمی خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای