لیفت بازو با هایفو در سال۱۴۰۲

  لیفت بازو با هایفو چیست؟

با افزایش سن، پوست نواحی مختلف بدن خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و کم‌کم شل وافتاده می‌شود. در افراد جوان نوسان شدید وزن موجب کاهش چربی زیر پوستی شده و در نهایت پوست بازو دچار افتادگی می شود. لیفت بازو با هایفو روشی غیر جراحی و مطمئن برای سفت کردن این عارضه است.

لیفت بازو با هایفو قبل و بعد
لیفت بازو با هایفو

لیفت بازو با هایفو برای چه افرادی مناسب است؟

کاندید مناسب برای هایفوتراپی بازو فردی است که از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشد و بدن فرد بتواند در برابر امواج حرارتی هایفو،ترمیم مناسبی داشته باشد. در افرادی که بدلیل بیماری زمینه ای از قبیل دیابت، فشار خون و یا مصرف داروهای مضعف سیستم ایمنی ریسک عمل جراحی و بیهوشی وجود دارد، لیفت بازو با هایفو گزینه جایگزین و مناسبی است.

از آنجا که  تاثیر سفت کنندگی پوست بیش ازاثر لاغری آن می باشد، کاندید مناسب برای این درمان فردی با اضافه وزن متوسط است که دچار شلی و افتادگی پوست شده باشد. بعلاوه در افرادی که رژیم غذایی سختی داشته اند  و یا اینکه تخلیه چربی با لیپو ساکشن یا لیپپوماتیک  انجام داده اند و پوست بازو  دچار افتادگی  است، هایفوتراپی روش موثر و قابل اطمینانی برای سفت کردن مجدد پوست بازو است.

لیفت بازو با هایفو
نواحی هایفوتراپی در بدن

هزینه هایفوتراپی بازو چقدر است؟

اکثر متقاضیان هایفوتراپی درخواست جوانسازی و لیفت کل صورت و گردن دارند که در این افراد چنانچه پوست بازو هم دچار آسیب و شل شدگی باشد بطور همزمان هایفو در بازو هم  انجام می شود. با این وجود چنانچه فردی صرفا متقاضی هایفوتراپی بازو باشد هزینه نهایی کمتر از هایفو صورت و گردن می باشد.

نقاط درمان برای لیفت بازو و شکم

نواحی هایفو برای لیفت بازو، شکم و ران

مزایای هایفوتراپی بازو چیست؟

این درمان بطور سرپایی در یک جلسه انجام می شود و بر خلاف روش لیپوماتیک و لیپوساکشن داروی بی حسی  تزریق نمی شود. بعلاوه اسکار ناشی از لیفت بازو و همین طور خطرات ناشی از جراحی و بیهوشی از قبیل عفونت ، خونریزی و هماتوم در این روش وجود  ندارد. امواج هایفو  با تاثیر بر روی  پوست موجب کلاژن سازی ،جوانسازی و نهایتا لیفت بازو می شوند.

 عوارض هایفو بازو چیست؟

عوارض هایفوتراپی کم و گذرا است که بعد از درمان ،مختصر قرمزی و تورم در ناحیه ایجاد شده که با استفاده از کمپرس سرد ظرف چند ساعت برطرف می شود.

عارضه نادر ولی مهم تر ضعف موقت اعصاب سطحی است. خوشبختانه این عارضه گذرا است و تا کنون تاثیر ماندگاری در این رشته های عصبی گزارش نشده است. انتخاب کارتریج مناسب و تراکم صحیح نقاط و محتاط بودن در مسیر این اعصاب از بروز این عارضه جلوگیری می کند.

برای مشاوره پیام دهید✍

کلیپ هایفوتراپی ران در Youtube
4.7/5 - (114 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای