هزینه جراحی افتادگی پلک در سال ۱۴۰۲

جراحی افتادگی پلک چیست؟

جراحی افتادگی پلک برای درمان افتادگی پلک ، جوانسازی و باز کردن چشم ها انجام می شود  انجام می شود. با افزایش سن پوست پلک افتادگی  پیدا کرده و  فتق چربی از ناحیه پشت چشم به سمت جلو موجب پف و برجستگی در پلک فوقانی یا تحتانی می شود.

این روند به تدریج ادامه پیدا کرده  بطوری که ممکن است پوست اضافه پلک فوقانی آنقدر افت کند که  در مقابل میدان دید قرار گرفته و دید فرد را مختل کند و در نهایت جراحی افتادگی پلک اجتناب ناپذیر شود.

جراحی افتادگی پلک
عکس قبل و بعد عمل افتادگی پلک

روش انجام جراحی افتادگی پلک چگونه است؟

عمل زیبایی پلک با  دستگاه لیزر co2  و یا آر اف  انجام می شود  که  در آن از امواج رادیوفرکانسی برای برش و قطع خونریزی استفاده می شود و نتایج رضایت بخشی به همراه دارد. برش بافت با لیزر بدلیل ایجاد حرارت بالای ۳۵۰ درجه سلسیوس در سطح پوست و کربونیزه کردن بافت موجب ایجاد یک اسکار پهن خواهد شد.

در نتیجه نتایج نهایی رضایت بخش نیست و گرایش به سمت عدم استفاده از چاقوی لیزری برای برش های ظریف و استفاده از آر اف سرجیکال بجای آن تغییر کرده است. در صورت افتادگی بخش خارجی ابرو و عدم انجام لیفت ابرو ممکن است  به تزریق بوتاکس بعد از جراحی بلفاروپلاستی احتیاج شود.

جراحی افتادگی پلک قبل و بعد
جراحی پلک قبل و بعد

 

جراحی افتادگی پلک قبل و بعد
جراحی پلک

تفاوت جراحی افتادگی پلک در مردان با زنان در چیست؟

ساختار آناتومیک چشم مردان با زنان تفاوت هایی دارد که حالت و شکل صورت با این اختلافات جنسی متمایز می شود. چشم مردانه بادامی شکل و کشیده تر است و فاصله بین دو لبه پلک کمتر از چشم زنانه است. بعبارت دیگر چشم زنانه گردتر و درشت تر از سایر اجزاء صورت است در حالیکه چشم مردانه کوچک تر و بسته تر می باشد.

جراحی پلک در مردان
جراحی پلک قبل و بعد

 

قبل و بعد جراحی پلک
قبل و بعد جراحی پلک

چین پشت پلک در چشم زنانه حالت کمانی داشته و در نژادهای غیر آسیایی فاصله بیشتری تا لبه پلک دارد و فاصله ابرو تا مژه ها بیشتر از چشم مردانه است که این بدلیل بالاتر قرار گرفتن ابرو در زنان در مقایسه با مردان می باشد. شناخت و توجه به این تفاوت های  ساختاری در نتیجه بلفاروپلاستی در هر دو جنس حیاتی است و عدم توجه به این ساختار ممکن است بعد از جراحی فرم صورت را تبدیل به شکل جنس مخالف نماید.

هر چند تکنیک جراحی پلک در هر دو جنس شبیه هم است با این وجود در مردان چین پشت پلک می بایست صاف تر و پایین تر طراحی شود، برداشت پوست محدودتر و چربی پشت پلک در حد امکان برداشته نشود.

جراحی پلک در مردان
جراحی پلک

 

قبل و بعد درمان
قبل و بعد جراحی پلک

مراقبت های بعد از عمل زیبایی پلک چیست؟

معمولا عمل زیبایی پلک یک عمل سرپایی محسوب می شود و یک هفته بعد از عمل تورم ناحیه چشم ها فرو کش کرده که استفاده از کمپرس سرد و وضعیت خوابیدن نیمه نشسته و دوری از ورزش های سنگین و هیجانات روحی برای بر طرف شدن سریع ورم توصیه می شود.

چرا که هر عاملی که موجب افزایش فشار خون شود برای بیمار مضر است و ۵ تا ۷ روز بعد از عمل بخیه ها برداشته می شوند.

 مراحل ترمیم تا هفته هشتم
مراحل ترمیم در جراحی پف بالای چشم

 

قبل و بعد پلک شرقی
جراحی پلک شرقی قبل و بعد

هزینه عمل افتادگی پلک چقدر است؟

هزینه عمل افتادگی پلک  در کلینیک های مختلف به عوامل مختلفی از قبیل تجربه و مهارت جراح، هزینه های مرکز جراحی و خدمات دریافتی متفاوت است.

قبل و بعد جراحی افتادگی پلک
جراحی افتادگی پلک

برای مشاوره پیام دهید✍

کلیپ جراحی پلک در Youtube
4.8/5 - (303 امتیاز)
Summary
جراحی زیبایی
Service Type
جراحی زیبایی
Provider Name
دکتر مسافریان,
خ علامه جنوبی - 24 شرقی,سعادت آباد,تهران- Telephone No.09036588236
Area
تهران
Description
جراحی افتادگی پلک برای درمان افتادگی پلک ، جوانسازی و باز کردن چشم ها انجام می شود  انجام می شود. با افزایش سن پوست پلک افتادگی  پیدا کرده و  فتق چربی از ناحیه پشت چشم به سمت جلو موجب پف و برجستگی در پلک فوقانی یا تحتانی می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای