جوانسازی با هایفوتراپی دست❤

هایفوتراپی دست چیست؟

جوانسازی پشت دست با روش های مختلفی از جمله تزریق فیلر ، مزوتراپی ، لیزر و میکرونیدلینگ انجام می شود. با این وجود در افرادی که دچار شلی پوست دست و ایجاد چین و چروک ناشی از آن هستند، هایفوتراپی دست می تواند با تحریک تولید کلاژن و سفت کردن پوست ، موجب جوانسازی شود.

هایفوتراپی دست قبل و بعد
هایفوتراپی دست

هایفوتراپی دست برای چه افرادی مناسب است؟

کاندید مناسب برای هایفوتراپی دست فردی است که از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشد و بدن فرد بتواند در برابر امواج حرارتی هایفو ،ترمیم مناسبی داشته باشد.

بنابراین افراد جوانتر کاندید مناسب تری برای این روش می باشند. بعلاوه در افرادی که دارای چین و چروک های عمقی می باشند و یا براثر نوسان وزن چربی زیر پوستی تحلیل کامل رفته باشد، تزریق فیلر و یا چربی جایگزین مناسب تری است. 

وجود لک های قهوه ای پشت دست که ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید است و اصطلاحا Solar lentigo  گفته می شود با هایفوتراپی درمان نمی شود و روش های جایگزین از قبیل لیزر، پیلینگ و مزونیدلینگ تاثیر بیشتری دارند.

هزینه هایفوتراپی دست چقدر است؟

اکثر متقاضیان هایفوتراپی درخواست جوانسازی و لیفت کل صورت و گردن دارند که در این افراد چنانچه پوست پشت دست هم دچار آسیب و شل شدگی باشد بطور همزمان هایفو در دست هم  انجام می شود. با این وجود چنانچه فردی صرفا متقاضی هایفوتراپی دست باشد هزینه نهایی کمتر از هایفو صورت و گردن می باشد.

تفاوت هایفو و لیزر در چیست؟

تفاوت هایفو تراپی با امواج لیزر و آر اف در جوانسازی پوست در این است که انرژی این امواج جذب لایه های سطحی اپیدرم و قسمت فوقانی درم می شوند و تاثیر درمانی خود را در این ناحیه اعمال می نمایند.

چرا که در صد بسیار ناچیزی از انرژی آنها به لایه عمقی تر پوست می رسد در حالی که در هایفو تراپی صورت تمرکز امواج نقاط زیر پوست می باشد.

 عوارض هایفو دست چیست؟

عوارض هایفوتراپی کم و گذرا است که بعد از درمان ،مختصر قرمزی و تورم در ناحیه ایجاد شده که با استفاده از کمپرس سرد ظرف چند ساعت برطرف می شود.

عارضه نادر ولی مهم تر ضعف موقت اعصاب سطحی دست می باشد. خوشبختانه این عارضه گذرا است و تا کنون تاثیرات ماندگاری در این رشته های عصبی گزارش نشده است. انتخاب کارتریج مناسب و تراکم صحیح نقاط و محتاط بودن در مسیر این اعصاب از بروز این عارضه جلوگیری می کند.

درمان ضعف ریشه عصبی (Neurapraxia ) مصرف خوراکی کورتیکواستروئید بمدت یک تا دو  هفته است تا التهاب در رشته های عصبی سریع تر بر طرف شود.

برای مشاوره پیام دهید✍

4.7/5 - (108 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای