بهترین قیمت آر اف صورت در تهران❤

RF صورت چیست؟

آر اف امواج رادیویی است با فرکانس ۰٫۳ تا ۴ مگاهرتز که در پزشکی برای سفت شدن و لیفتینگ پوست و لیپولیز بافت چربی مورد استفاده قرار می گیرد.  آر اف صورت دارای انواع مونوپولار ، بای پولار، تری پولار ، مولتی پولار، تاجی و فرکشنال می باشد که مکانیسم همه بر اساس تولید گرما در بافت های عمقی ، تحریک فیبروبلاست ها و افزایش گردش خون موضعی می باشد. در واقع این امواج با ورود به بافت موجب قطبی شدن ملکول های آب و ارتعاش این ملکول ها شده و در نتیجه مقاومت بافتی واصطکاک گرما در بافت ایجاد می شود.

حرکت رفت و برگشتی ملکول ها  تا ۳۰۰۰۰۰ بار در ثانیه ( فرکانس ۰٫۳ مگاهرتز) و حتی بیشتر می باشد در واقع مکانیسم تولید گرما در این دستگاه شبیه ماکروفرهای خانگی می باشد که با امواج مایکروویو غذای سرد و حتی منجمد به سرعت گرم می شود. میزان گرمای تولید شده بر اساس انرژی دستگاه متفاوت می باشد و از ۴۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد می باشد. از انرژی پایین برای لیفتینگ پوست و از انرژی های بالاتر برای لیپولیز بافت چربی استفاده می شود. با تولید گرما در بافت هم بند پروتئین کلاژن کوتاه شده و نهایتا پوست سفت می شود.

آر اف صورت
آر اف صورت برای سفت کردن پوست صورت

RF صورت چند جلسه است؟

این روش برای لیفتینگ پوست تمام نقاط بدن قابل استفاده است. بدلیل انتقال انرژی بدرون بافت پروب دستگاه حین کار سرد می باشد و این احتمال سوختگی و آسیب به اپیدرم را کاهش می دهد.

تعداد جلسات برای لیفتینگ پوست ۳ تا ۸ جلسه می باشد که درمان نگهدارنده هر ۴ تا ۸ هفته یکبار انجام می شود.

هزینه RF صورت چقدر است؟

RF صورت در چند جلسه انجام می شود و تاثیر درمانی آن تدریجی است و برای تثبیت آن هر ۶ ماه می بایست تکرار شود. هزینه آر اف صورت به عنوان یک روش غیر تهاجمی است، به مراتب کمتر از جراحی‌های پوست است.

این روش برای افرادی که تمایلی به انجام جراحی ندارند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

هزینه آر اف صورت در کلینیک نیایش چقدر است؟

در کلینیک نیایش RF صورت و گردن بطور همزمان انجام می شود و در مواردی که افتادگی پوست قابل توجه باشد از روش ترکیبی هایفوتراپی و آر اف بطور همزمان استفاده می شود.

این روش درمان ترکیبی در جوانسازی و لیفت صورت بسیار مناسب است و از انرژی الکتریکی(آر اف) و انرژی مکانیکی (هایفو)  استفاده می شود. در این نوع درمان ترکیبی هرینه آر اف محاسبه نمی شود و در صورت نیاز به ادامه درمان از جلسه دوم به بعد با تخفیف ویژه انجام می شود.

آر اف صورت
آر اف صورت

آر اف بای پولار چیست؟

RF دو قطبی (بای پولار) دارای دو قطب مثبت و منفی بر روی یک پروب  است. در نتیجه عمق نفوذ امواج کمتر از دستگاه مونوپولار می باشد و برای درمان لیفتینگ پوست مناسب می باشد. هر چه فاصله بین قطب مثبت و منفی بیشتر باشد نفوذ امواج آر اف بدرون بافت بیشتر می شود.

فرکانس مورد نیاز برای پوست صورت ۰٫۵ تا ۱ مگاهرتز است که عمق نفوذ کمی دارد.  فرکانس های پایین بدلیل طول موج بیشتر دارای نفوذ بیشتری می باشند و برعکس فرکانس های بالاتر  بدلیل طول موج پایین نفوذ بیشتری دارند.

RF مولتی پولار چیست؟

دارای چند قطب مثبت و منفی هستند و منطقه وسیع تر و عمق نفوذ بیشتری را پوشش می دهند. این نوع دستگاه ها برای لیفتینگ پوست مناسب می باشند و در  لیپولیز بافت چربی  موثر  نمی باشند.

 هایفوتراپی یا  آر اف صورت

در افتادگی متوسط پوست صورت RF به تنهایی پوست را سفت کرده و موجب جوانسازی می شود. با این وجود در بسیاری از افراد افتادگی قابل توجهی وجود دارد که در این موارد آر اف به تنهایی پاسخگو نیست و درمان ترکیبی با هایفوتراپی انجام می شود. این درمان ترکیبی از انرژی الکتریکی ( آر اف) و انرژی مکانیکی( هایفو ) است و بطور موثری موجب جوانسازی و لیفت پوست می شود.

با این وجود انتخاب نوع درمان بر حسب شرایط فرد متفاوت است چرا که هایفوتراپی در یک جلسه انجام می شود و بر عکس آر اف در چند جلسه انجام می شود، تحمل آر اف بسیار راحت تر از هایفوتراپی است چرا که عمق نفوذ امواج هایفو بیشتر است و در نتیجه احساس درد بیشتری دارد که البته برای بسیاری از افراد قابل تحمل می باشد.

آر اف صورت بهتر است یا بوتاکس؟

بوتاکس برای از بین بردن چروک متحرک در یک سوم فوقانی صورت استفاده می شود و تاثیر چندانی بر روی چروک استاتیک و ثابت ندارد. از طرف دیگر آر اف بر روی چروک دینامیک و متحرک تاثیر چندانی نداشته  و بیشتر در نواحی یک سوم میانی و تحتانی صورت و گردن کاربرد دارد.

بنابراین در بسیاری از افراد هر دو درمان بوتاکس و آر اف مورد نیاز است که در این صورت در ابتدا دوره درمان RF  انجام شده و در آخرین مرحله تزریق بوتاکس انجام می شود. چرا که در غیر این صورت ماندگاری بوتاکس بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

کلیپ آر اف صورت در Youtube
4.4/5 - (207 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای