تزریق ژل به لابیا

تزریق ژل به لابیا چیست ؟ اسید هیالورونیک یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده بافت لابیا است که با جذب رطوبت باعث تپل شدن واژن می شود. سطح این ماده طبیعی به دلایل زیر کاهش یافته و منجر به آتروفی (نازکی) و کاهش تقارن یا اندازه لابیا ماژورها می شود:

  • افزایش سن
  • زایمان های مکرر
  • کاهش وزن شدید
  • کاهش سطح هورمون استروژن در یائسگی

آتروفی و چروک شدن لابیا ماژور نه تنها باعث کاهش زیبایی واژن شده، بلکه بر عملکرد لابیاهای بزرگ واژن تاثیر منفی دارد و به خوبی نمی توانند لابیامینورها و کلیتوریس را بپوشانند.

اهمیت تزریق ژل به لابیا در این است که به مرور زمان و انجام زایمان دستگاه تناسلی دچار تغییرات و تحلیل رفتگی میشود یکی از اعضا دستگاه تناسلی در خانم ها که با افزایش سن، زایمان، تغییرات هورمونی و چاقی و لاغری شدن ها متعدد دچار پیری پوست، افتادگی و شل شدگی پوست، لاغر و چروک شدن پوست می شود لابیاها بخصوص لابیا ماژور می باشد که خود می تواند سبب کاهش اعتماد به نفس و لذات کمتر جنسی شود. که تزریق ژل به واژن می تواند سبب فرم دهی و حجم دهی جوانسازی ناحیه واژن گردد.

 قبل و بعد تزریق چربی به صورت
عکس قبل و بعد تزریق چربی

کاندید مناسب برای تزریق فیلر به واژن چه کسی است؟

۱- افرادی که به دلیل افزایش سن ناحیه تناسلی آنها دچار افتادگی و پیری پوست و چین و چروک شده است.
۲- افراد جوانی که لابیا آن ها لاغر است و می‌خواهند لابیاهای پرتر و سفت تری داشته باشند.
۳- افرادی که بر اثر عارضه های ارثی و ژنتیکی ظاهر لابیا آنها لاغر و کم حجم است.
۴- افرادی که لابیا نامتقارن و نامتناسب دارند

عکس قبل و بعد تزریق ژل به واژن نی نی سایت

ماندگاری تزریق فیلر به واژن چقدر است؟

به دلیل جذب هیالورونیک اسید توسط بدن، حجم لابیاها به طور طبیعی کم می شود. بنابراین مدت ماندگاری تزریق هیالورونیک اسید بسته به سرعت جذب ژل حدود ۶ تا ۱۲ ماه است. بعد از آن برای حفظ نتایج تزریق ژل به واژن می توانید تزریق فیلر را تکرار کنید.

تورم بعد از تزریق چربی ظرف یک هفته برطرف می شود
تزریق چربی قبل و بعد

هزینه تزریق ژل به واژن چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به واژن نه تنها در شهرهای مختلف ممکن است متفاوت باشد بلکه در مناطق مختلف یک شهر نیز ممکن است با هزینه‌هایی کاملاً متفاوت روبرو شوید. هر پزشکی با توجه به منطقه‌ای که مطب او واقع شده است و یا امکانات اختصاصی مطب خود ممکن است هزینه‌های متفاوتی را جهت تزریق ژل به واژن در نظر بگیرد. بنابراین منطقه جغرافیایی کلینیک تاثیر زیادی بر هزینه تزریق ژل به واژن دارد.

عوامل مختلفی مانند تخصص و تجربه‌ی پزشک، نوع ماده‌ی تزریقی، میزان ماده‌ی تزریقی، مکان‌های تزریق، مکانی که مطب در آن واقع شده است و غیره همگی می‌توانند در هزینه نهایی تزریق ژل به واژن موثر باشند.

نتیجه تزریق چربی بعد از یکسال
تزریق چربی زیر چشم

تزریق ژل به واژن بهتره یا چربی؟

بر اساس مطالعات انتشار یافته در PUBMEDدر روش تزریق چربی یک نوع پیوند اتولوگ انجام می شود بعبارت دیگر سلول های چربی دهنده از خود فرد گرفته شده و به خود فرد پیوند می شود. بنابراین احتمال ایجاد واکنش های حساسیتی و آلرژی که در پروتز  و تزریق ژل وجود دارد در پیوند چربی منتفی است.

بعلاوه بافت چربی غنی از سلول های بنیادی است که  علاوه بر حجم دادن موجب روشن شدن موضع تزریق شده و ماندگاری طولانی تری نسبت به ژل دارد. بعلاوه در تزریق چربی از موضعی که چربی اضافه دارد مثلا شکم و پهلو چربی استحصال شده و به ناحیه تناسلی تزریق می شود و همزمان در عمل زیبایی انجام می شود. بنابراین انتقال چربی یک روش کم عارضه و مطمئن برای جوانسازی و برجسته سازی لابیا می باشد.

با این وجود تزریق چربی احتیاج به زمان بیشتری دارد و هزینه آن از ژل بیشتر است.

کلیپ برداشت چربی از ران در Youtube
4.6/5 - (11 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای