روشن شدن پوست صورت در سال ۱۴۰۲

روشن شدن پوست صورت چگونه است؟ پوست نمایانگر وضعیت داخلی بدن است و هر گونه تغییر جسمی و روحی بطور مستقیم بر روی وضعیت پوست اثر می گذارد. بی خوابی ، استرس ، مصرف نکردن مایعات و اشعه ماوراء بنفش خورشید مهمترین دلایل کدر شدن پوست صورت هستند که استفاده از ضد آفتاب قوی و مرطوب کننده ها تاثیر قابل توجهی در جلوگیری از کدر شدن پوست می گذارند.

کرم های لایه بردار و روشن کننده و استفاده صحیح از ماسک های صورت دومین راهکار مقابله با تیرگی پوست است. تدابیر فوق به همراه اصلاح سبک زندگی با انجام مرتب ورزش های هوازی و مصرف میوه جات و سبزیجات تازه برای روشن شدن پوست صورت در میان مدت بسیار موثر است. با این وجود در مواردی علاوه بر تیرگی پوست لکه های تیره  و مقاومی وجود دارد که ممکن است تدابیر فوق پاسخگو نباشد و احتیاج به مداخله درمانی وجود داشته باشد.

روشن شدن پوست با روش پیلینگ چگونه است؟

لایه برداری (پیلینگ)  برای درمان و از بین بردن لکه‌های ناشی از آفتاب ، خطوط یا چروک‌های ریز صورت ، ضایعاتی مانند لکه های بارداری استفاده می‌شود و دارای انواع سطحی ، نیمه‌ عمیق و عمیق می‌باشد.لایه برداری پوست  را می توان در نواحی صورت ، بازو، ساق، گردن، سینه و دست انجام داد.

لایه برداری پوست برای درمان جای جوش، لک (هایپرپیگمانتاسیون)، جوانسای پوست و درمان منافذ باز پوست ، خطوط و چروکهای ریز پوست و اسکارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. بدلیل حساس شدن پوست در چند روز اول بعد از پیلینگ بهتر است اینکار در فصول گرم سال انجام نشود.

پیلینگ قبل و بعد
روشن شدن پوست صورت با پیلینگ

روشن شدن پوست با روش مزوتراپی چگونه است؟

بدلیل عمیق بودن بعضی از لکه های پوستی علارغم درمان های متداول با کرم های روشن کننده درمان موثری صورت نمی گیرد که بدلیل استقرار رنگدانه های پوستی در قسمت های عمیق تر درمیس می باشد. در روش مزوتراپی با تزریق محلول های روشن کننده به موضع مستقیما مواد ضد لک وارد بافت هدف شده و تاثیر خود را اعمال می نمایند.

  مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ از دو کلمه مزو که ابتدای کلمه مزودرم است و نیدلینگ که به معنی سوزن زدن می باشد تشکیل شده است. در واقع مزونیدلینگ ترکیبی از روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که در این روش کوکتل های مزوتراپی  روشن کننده به عمق لایه مزودم فرستاده شده و درمان در این لایه انجام می شود.

مزونیدلینگ  ممکن است با دستگاه مزوگان و یا درماپن انجام شود که عمق نفوذ سوزن و تعداد سوراخ های ایجاد شده در واحد سطح  تعریف می شود و کوکتل های مزوتراپی بطور مکانیزه به عمق مورد نظر فرستاده می شوند و تاثیر خود را می گذارند.

روشن شدن پوست صورت
روشن شدن پوست صورت قبل و بعد

جوانسازی با  روش لیزر چگونه است؟

اشعه لیزر در طول موج 510 نانومتر می تواند جذب رنگدانه ملانین شده و موجب از بین رفتن آن شود. با این وجود تاثیر درمانی لیزر قابل پیش بینی نیست و در مواردی که علت ایجاد لک یک التهاب باشد ممکن است پدیده PIH  اتفاق افتد و رنگ ضایعه تیره تر شود.

آیا هایفوتراپی موجب روشن شدن پوست می شود؟

از آنجا که تاثیر امواج هایفو در زیر پوست اعمال می شود و از طرف دیگر رنگدانه ملانین در لایه سطحی درم قرار گرفته است. درمان هایفوتراپی تاثیری بر روی رنگدانه ها نداشته و در نتیجه موجب سفید شدن پوست نمی شود. هایفو برای سفت کردن و لیفت پوست توصیه می شود و بسیار موثر است.

تزریق ژل سفید کننده چیست؟

اسید هیالورونیک ماده موجود در بافت همبند است که علاوه بر حجم دهی پوست موجب شفافیت پوست نیز می شود. مزوژل های حاوی اسید هیالورونیک با تولید کلاژن و الاستین موجب آب رسانی و جوانسازی پوست شده و با تکرار درمان رنگ پوست روشن تر شده و قوام آن بهبود می یابد. پر طرفدارترین مزوژل برای این منظور جالپرو است که علاوه بر شفافیت و سفت شدن پوست موجب درمان تیرگی زیر چشم نیز می شود.

 

 

 

تزریق ژل سفید کننده
مزوژل جالپرو
4.5/5 - (111 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای