بهترین قیمت زاویه سازی صورت در سال۱۴۰۲

زاویه سازی صورت با ژل چیست؟ در افرادی که چانه عقب تر از لب قرار گرفته و یا اینکه بدلیل افزایش سن حجم  چانه کاهش یافته است با حجم دادن به چانه شکل برجسته و زیبای آن باز گشته و منجر به زاویه دار شدن صورت می شود. بعلاوه تزریق ژل یا چربی در زاویه فک موجب برجسته شدن این ناحیه شده که علاوه بر لیفت پوست ناحیه گردن به مثلثی شدن فک و زاویه دار کردن صورت کمک زیادی می کند.

عضله ماستر  که در جویدن کاربرد دارد ممکن است حجیم شده و ظاهر نامطلوبی در ناحیه فک ایجاد کند برای کاهش حجم این عضله در افراد جوان می توان با تزریق بوتاکس از حجم آن کاست. در افراد میانسال ممکن است تزریق بوتاکس در این ناحیه به ریلکس شدن بیش از حد عضلات منجر شده و افتادگی پوست را در ناحیه فک تشدید نماید. بنابراین تزریق بوتاکس در همه افراد توصیه نمی شود. بوتاکس این عضله را به طور انتخابی ضعیف کرده تا به تدریج کوچک ‌تر شود.

قبل و بعد برجسته سازی لب ، چانه و زاویه فک
زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود؟

برجسته کردن چانه با تزریق ژل اسید هیالورونیک انجام می شود که یکسال ماندگاری دارد. البته ژل ریدیس تا دو سال ماندگاری دارد و برای این ناحیه قابل انجام است.

تزریق چربی در این ناحیه انجام می شود که چربی از شکم و یا ران فرد گرفته شده و احتیاج به دو نوبت تزریق به فاصله شش ماه دارد. بر خلاف پروتز احتمال جا به جایی در آینده وچود ندارد و فیلر تزریق شده بخشی از بدن خواهد شد.

چهره آنجلینا جولی بدون زاویه فک شبیه این تصویر است
زاویه سازی صورت

ارزیابی میزان برجستگی چانه چگونه انجام می شود؟

خط فرضی که از نوک بینی به چانه کشیده می شود در حالت عادی با لب بالا چهار میلی متر و با لب پایین دو میلی متر فاصله دارد. چنانچه این فواصل کمتر از مقادیر ذکر شده باشد نشاندهنده عقب بودن استخوان چانه است و با تزریق مقدار اندکی فیلر به چانه پروفایل صورت اصلاح می شود.

زاویه فک ایده آل چند درجه است؟

زاویه فک ایده آل Gonial Angle در ایده آل ترین حالت بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ درجه است. کمتر از ۱۲۰ درجه حالت چهره را مربعی شکل می کند و بیشتر از ۱۳۰ درجه حالت صورت را بیضی می کند.

زاویه فک ایده آل در افراد مشهور حدود 125 درجه است
زاویه فک ایده آل در افراد مشهور حدود 125 درجه است

برای زاویه سازی صورت چند سی سی ژل لازم است؟

حجم ژل مورد نیاز برای هر فرد به میزان عقب بودن استخوان چانه و همین طور ارتفاع استخوان فک مربوط است. بعبارت دیگر هر چه استخوان فک کوچک تر باشد برای زاویه سازی آن حجم بیشتری نیاز است.

با این وجود بطور کلی می توان گفت برای زاویه سازی صورت بین 2 تا 5 سی سی ژل مورد نیاز است که مقدار دقیق  آن در معاینه مشخص می شود.

زاویه سازی صورت با ژل قبل و بعد
زاویه سازی صورت

هزینه زاویه سازی صورت چقدر است؟

ژل زاویه فک در سرنگ ۱ میلی لیتری عرضه شده است  و دارای مجوز وزارت بهداشت نیز است. با توجه به متغیر بودن قیمت کالاهای مصرفی که از خارج وارد می شوند، قیمت هر سی سی از آن در کلینیک زیبایی نیایش معمولا با توجه به قیمت روز ژل و دستمزد پزشک تعیین می شود.

زاویه سازی صورت و حجیم کردن گونه
زاویه سازی صورت و حجیم کردن گونه

 

برای مشاوره پیام دهید✍

فیلم زاویه سازی صورت در Youtube
4.8/5 - (218 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای