عملکرد مزوژل چیست؟

مزوژل های موجود در بازار برندهای مختلفی هستند از قبیل پروفایلو، جالپرو، ریوایتاکر و پروسترولین که توسط شرکت های مختلف تولید و عرضه می شوند. فارغ از نوع برند ترکیب اصلی مزوژل اسید هیالورونیک غیر کراس لینک است که بر خلاف ژل های تزریقی از ماده شیمیایی  BDDE برای کراس لینک کردن و ایجاد ماندگاری طولانی استفاده نشده است.در نتیجه بروز عوارض ناخواسته از قبیل واکنش التهابی و گرانولوما در مزوژل گزارش نشده است.

اضافه کردن ریز مغذی های ضروری از قبیل اسیدهای آمینه ،کوآنزیم ها و ویتامین ها  به مزوژل موجب ترمیم بافت آسیب دیده شده و علاوه بر کاهش چین چروک ، اقزایش ضخامت درم و بهبود  خاصیت کشسانی در پوست می شود.

مزوژل چیست
مزوژل جالپرو

عملکرد مزوژل چیست؟

عملکرد مزوژل چیست؟ مزوژل در واقع یک پر کننده است که بر حسب غلظت آن در لایه های سطحی و یا عمقی پوست تزریق می شود. ژل در واقع حجم دهنده است و تاثیر درمانی آن بدلیل افزایش حجم بافتی است و به منظور ماندگاری طولانی تر از ترکیبات شیمیایی از قبیل BDDE در ژل های اسید هیالورونیک به منظور کراس لینک استفاده می شود. هر چه غلظت این ماده  بیشتر باشد احتمال بروز واکنش التهابی و حساسیتی بیشتر می باشد.

از طرف دیگر مزوژل برای بهبود کیفیت ، افزایش خاصیت کشسانی و آب رسانی پوست استفاده می شود و در واقع هدف اولیه مزوژل حجم دهی در نواحی مختلف مثل گونه، چانه و لب نیست هر چند که بعضی از پزشکان بدلیل تولید کلاژن در میان مدت از مزوژل بعنوان یک فیلر متوسط و بدون عارضه در افراد حساس به ژل های تزریقی استفاده می کنند.

مزوژل ضد لک چگونه است؟

پروسترولین ساخت شرکت Caregen کره جنوبی است. انواع ترکیبات تزریقی از این خانواده عرضه شده است که مزوژل پروسترولین B به منظور جوان سازی، آبرسانی، کاهش تراکم رنگدانه ها در پوست؛ خصوصا در لک ها و همچنین روشن کردن تیرگی های زیرچشم و روشن کردن پوست صورت در زمینه بیماری هایی مثل ملاسما، لک های ژنتیکی، لک های ناشی از نور خورشید، لک های ناشی از تغییرات هورمونی کاربرد دارد.

Prostrolane Blanc B یک ژل تزریقی است که برای تزریق پوستی در عمق متوسط برای سفید کردن پوست استفاده می شود. Prostrolane Blanc B از فناوری Novel Peptide برای روشن سازی پوست برخوردار است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای