فیلر مو چیست

فیلر مو چیست؟ فیلر به معنی پر کننده است و در پوست فیلر  ترکیب اسید هیالورونیک برای پر کردن چین و چروک می باشد. فیلر مو ترکیبی از اسید هیالورونیک و ۷ پپتید تقویت کننده مو است که علاوه بر افزایش تراکم مو موجب پر شدن و ضخیم شدن تار مو نیز می شود و به همین دلیل فیلر مو یا هیر فیلر نامیده می شود

عکس فیلر مو
فیلر مو برای درمان تقویت فولیکول مو است

فیلر مو در چند جلسه انجام می شود؟

تعداد جلسات Hair Filler بر حسب میزان آسیب به فولیکول های مو از فردی به فرد دیگر متفاوت است با این وجود بطور متوسط می توان گفت بطور متوسط چهار جلسه بفاصله دو هفته برای یک نتیجه قابل قبول لازم است.

موارد منع درمان با هیر فیلر چیست؟   در زمان بارداری  و شیردهی، مصرف داروهای ضد انعقاد خون،سابقه حساسیت به اسید هیالورونیک، بیماری های سیستم ایمنی و  وجود عفونت و یا التهاب فعال در ناحیه سر است. 

تفاوت مزوتراپی و هیر فیلر در چیست؟

اسید هیالورونیک موجود در هیر فیلر موجب آبرسانی و شادابی مو می شود و پپتید های موجود در آن با تقویت فولیکول های آسیب دیده موجب افزایش رشد و نهایتا تراکم مو خواهد شد.

در مزوتراپی از ترکیباتی از قبیل بیوتین ، گلوتاتیون ، دکسپانتنول ، روی ، جینکوبایلوبیا و ماینوکسیدیل استفاده می شود در حالی که در اسید هیالورونیک موجود در هیر فیلر موجب ماندگاری طولانی تر پپتیدهای محرک مو شده و این مواد به تدریج آزاد می شوند و تاثیر خود را بمدت بیشتری در مقایسه با مزوتراپی اعمال می کنند.

تفاوت پی آر پی و هیر فیلر در چیست؟

در هر دو روش هیر فیلر و پی آر پی عمق نفوذ در لایه مزودرم است و تاثیرات درمانی هر دو روش در این لایه اعمال می شود.

تفاوت عمده بین این دو روش در مواد تزریق شده در دو روش می باشد که در prp از پلاسمای غنی شده با پلاکت استفاده می شود. در حالیکه در روش هیر فیلر  از  اسید هیالورونیک و پپتیدهای مغزی مو استفاده می شود. ترکیب Hair Filler و پی آر پی به افزایش تاثیر درمان کمک می کند.

عوارض هیر فیلر چیست؟

 عوارض هیر فیلر کوتاه مدت و مربوط به تزریق است و با تکنیک صحیح این عوارض به حداقل می رسد. ممکن است بعد از درمان تورم، خارش ، قرمزی و درد احساس شود. این علائم بدون هیچ درمانی ظرف ۷۲ ساعت برطرف می شوند و جای نگرانی وجود ندارد. چنانچه بعد از دو تا سه روز عوارض فوق برطرف نشد مراجعه به پزشک معالج ضروری است.

4.8/5 - (27 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای