فیلم لیزر غبغب

فیلم لیزر غبغب: دلایل ایجاد غبغب در افراد و گروه های سنی مختلف متفاوت است. در نتیجه رفع غبغب برای افراد مختلف روش های متفاوتی دارد. بعنوان مثال در گروه سنی جوان ممکن است شل شدن پوست و ضعف عضله پلاتیسما  که در ناحیه گردن و فک قرار گرفته است منجر به ایجاد غبغب شود.

در افراد میانسال ایجاد غبغب بدلیل تجمع چربی و کاهش قابلیت ارتجاعی پوست و ضعف عضله پلاتیسما ایجاد می شود. چاقی و تجمع چربی در ناحیه گردن و زیر چانه موجب برجسته شدن غبغب شده Double Chin که شل شدن پوست و عضلات زیر چانه این موضوع را تشدید می کنند.

فیلم لیزر غبغب

فیلم لیزر غبغب

لیزر غبغب چگونه انجام می شود؟

بعد از تخلیه چربی غبغب به منظور سفت کردن پوست گردن از لیزر فرکشنال استفاده می شود. در این روش ستون بسیار نازکی از پوست بدلیل حرارت لیزر (350 درجه سلسیوس) تبخیر شده  و سوراخ های بسیار ریزی بر روی سطح پوست گردن ( لایه  اپیدرم ) ایجاد می شود. بدلیل اینکه تمام سطح پوست با اشعه لیزر تماس پیدا نمی کند، به این نوع درمان ، لیزر فراکشنال ( کسری ) گفته می شود. تعداد سوراخ های ایجاد شده در پوست قابل کنترل است و هر چه سوراخ بیشتری بر روی پوست ایجاد شود نتیجه نهایی مطلوب تر خواهد شد.  در اطراف ستون های ایجاد شده در اپیدرم و درم  یک شعاع حرارتی ایجاد شده که  از مرکز به  حاشیه میزان حرارت کمتر می شود.

در مناطق نزدیک به ستون های حرارتی یک منطقه انعقادی وجود دارد ( حرارت 60 درجه سانتی گراد) در مناطق دورتر حرارت کمتر است (45C )  که  این حرارت در بافت موجب تحریک فیبروبلاست ها شده  و فیبروبلاست ها به نوبه خود تولید کلاژن و الاستین را بیشتر نموده و همچنین  با کوتاه شدن طول رشته های کلاژن  چین و چروک های پوست از بین رفته و قوام پوست افزایش می یابد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای