مزوژل پروسترولین چیست؟

مزوژل پروسترولین B چیست؟

پروسترولین ساخت شرکت Caregen کره جنوبی است. انواع ترکیبات تزریقی از این خانواده عرضه شده است که مزوژل پروسترولین B به منظور جوان سازی، آبرسانی، کاهش تراکم رنگدانه ها در پوست؛ خصوصا در لک ها و همچنین روشن کردن تیرگی های زیرچشم و روشن کردن پوست صورت در زمینه بیماری هایی مثل ملاسما، لک های ژنتیکی، لک های ناشی از نور خورشید، لک های ناشی از تغییرات هورمونی کاربرد دارد.

Prostrolane Blanc B یک ژل تزریقی است که برای تزریق پوستی در عمق متوسط برای سفید کردن پوست استفاده می شود. Prostrolane Blanc B از فناوری Novel Peptide برای روشن سازی پوست برخوردار است.

مزایا و ویژگی های پروسترولین PROSTROLANE BLANC B

– روشن کننده پوست

– ترمیم پوست های آسیب دیده و چروکیده

– اصلاح طبیعی چین و چروک صورت

– پپتید ثبت شده برای روشن سازی پوست

– فناوری انتشار پایدار به مدت ۲ هفته

قبل و بعد از درمان لک گونه با مزوژل پروسترولین

ترکیبات پروسترولین PROSTROLANE BLANC B

PBS (نمک بافر فسفات)

سدیم هیالورونات (۰٫۷)

مجتمع پپتید Prostrolane Blanc-B (Oligopeptide-92، Octapeptide-11، Feruloyl Oligo peptide-33، Valprooyl Oligopeptide-33)

این محصول دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که همین ویژگی ها سبب محبوبیت این محصول در بازار شده است. اگر بخواهیم درباره ویژگی های خارق العاده این محصول صحبت کنیم باید گفت که وجود پپتیدهای جدید و هیالورونیک اسید خالصی که در این محصول وجود دارد موجب شده است که اثرات طبیعی این مزو ژل تا مدت ها بر روی صورت بیماران بر جای بماند. همچنین یکی از اصلی ترین موادی که در تولید مزو ژل پروسترولین نچرال بی مورد استفاده قرار گرفته است Oligopeptide-24 است که سبب تکثیر سلولی، بیشتر شدن فعالیت های متابولیسمی و دیگر موارد … می شود که در انتها منجر به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

برای مطالعه بیشتر در مورد سفید شدن پوست بر روی عکس زیر کلیک کنید:

 تزریق مزوژل پروسترولین بلانک  B  جهت درمان لک

مزوژل پروسترولین

ماندگاری مزوژل پروسترولین چقدر است؟

در واقع ماندگاری مزوژل پروسترولین ۹ تا ۱۲ ماه ، بسته به پوست است. ماندگاری مزوژل در افراد مختلف متفاوت است، زیرا شرایط بدنی هر فرد متفاوت است.

ضمناً نتایج حاصل از تزریق مزوژل ، حداکثر ۲ تا ۳ روز بعد از تزریق ، هنگامی که التهاب صورت فرو کش می کند، مشخص می شود. مزوژل یک روش درمانی با ریسک پایین است و التهاب و قرمزی آن حداکثر ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت برطرف می شود.

4.5/5 - (16 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای