هزینه لیزر موهای زائد چقدر است❤

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ بطور کلی دو روش  برای محاسبه قیمت لیزر موهای زائد  در مراکز مختلف  لیزر مورد استفاده قرار می گیرد .در روش اول بر اساس ناحیه مورد درمان و سطح پوست آن ناحیه قیمت تعریف شده ای  بر اساس تعرفه ، قیمت لیزر محاسبه می شود. در این روش هر چه وسعت پوست ناحیه بیشتر باشد هزینه لیزر بالاتر می شود. بعنوان مثال هزینه لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی( ناحیه تناسلی) از هزینه لیزر موهای زائد پا  کمتر است چرا که سطح  ناحیه پوست مورد درمان کمتر است.

روش دوم بر اساس  شات لیزر می باشد  که قیمت هر شات  ثابت  است و  بر اساس تعداد شات لیزر انجام شده  قیمت محاسبه می گردد و هر چه وسعت ناحیه بیشتر باشد تعداد شات بالاتری نیاز خواهد داشت و در نتیجه قیمت لیزر موهای زائد در آن ناحیه بیشتر می شود.

هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک نیایش چقدر است؟

در کلینیک زیبایی نیایش لیزر موهای زائد توسط اپراتور مجرب انجام می شود. هزینه لیزر موهای زائد در مورد مشتریان قدیمی با تخفیف ویژه 50% محاسبه می شود.

بعلاوه در فصول مختلف سال جشنواره تخفیف برقرار می شود که مشتریان جدید می توانند از خدمات لیزر با تخفیف ویژه استفاده نمایند.

لیزر موهای زائد چیست؟

موهای منطقه ای که قرار است لیزر شود، نباید کنده شود. در واقع حداقل برای دو هفته از وسایلی مثل مومک، موچین، اپی لیدی یا روش های که باعث کنده شدن مو می شود نباید استفاده کرد. بهترین کار این است که روز قبل از لیزر، موها در محل مورد نظر، تراشیده شود. چنانچه مو ها بلند باشند، در اثر لیزر سوخته و به پوست می چسبند و اگر موها کنده شوند تاثیر حرارتی لیزر بر روی رنگدانه مو و فولیکول کاهش می یابد.

مصرف کرم های محرک پوست مثل داروهای لایه بردار ( کرم های AHA و ترتینوئین ) و یا لکه بر یک هفته قبل می بایست قطع شود. مصرف داروی آکوتان ، بارداری و سن زیر ۱۸ سال از موارد منع عمل لیزر می باشد چراکه  در سنین کمتر از ۱۸ سال ممکن است موجب بسته شدن صفحه رشد استخوانی و کوتاهی قد شود.

لیزر موهای زائد
قیمت لیزر برای سفید شدن پوست

موارد منع لیزر موهای زائد چیست؟

– سن زیر ۱۸ سال
– بیماری های شدید و حاد داخلی
-بیماری پوستی
– موارد شک به سرطان تیروئید
– مصرف اخیر داروی راکوتان
– عفونت های پوستی
– آفتاب سوختگی اخیر

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد زیر بغل

انواع تیپ پوستی کدامند؟

بطور کلی ۶ نوع تیپ پوستی وجود دارد که بر اساس رنگ پوست ،رنگ مو و چشم طبقه بندی می شوند. هر چه میزان رنگدانه ملانین پوست بیشتر شود رنگ پوست تیره تر خواهد شد.

شایع ترین تیپ پوستی در ایران نوع ۳ و۴ می باشد و تیپ پوستی ۶ که تیره ترین نوع پوست می باشد در ایران تقریبا وجود ندارد. تیپ پوستی ۱ دارای پوستی کاملا سفید، موهای بلوند و چشمانی سبز یا آبی رنگ هستند. پوست این افراد به راحتی در برابر آفتاب می سوزد و هیچ وقت برنزه نمی شود.

تیپ پوستی ۲ دارای پوست های سفید موهای قهو ه ای روشن ، قرمز یا بلوند هستند و چشمان آبی ، سبز یا فندقی می باشند. پوست این افراد به ندرت برنزه می شود ولی به راحتی می سوزد. تیپ پوستی ۳ دارای میزان رنگدانه بیشتری می باشد و رنگ پوست قهو های روشن یا سفید می باشد. رنگ مو بلوطی یا قهوه ای تیره می باشد و رنگ چشم قهو ه ای ، فندقی و گاها سبز یا آبی می باشد. پوست این افراد به آهستگی برنزه می شود و ندرتا می سوزد.

تیپ پوستی ۴ دارای پوست قهو ه ای یا قهو ای تیره می باشند. رنگ مو در این گروه قهوه ای یا قهو ه ای تیره می باشد و رنگ چشم فندقی یا قهو ه ای می باشد. پوست این افراد براحتی برنزه می شود ولی بندرت می سوزد. تیپ پوستی ۵ دارای رنگ پوست قهو ه ای تیره و رنگ چشم قهو ه ای و رنگ موی قهوه ای تیره می باشند. این نوع پوست براحتی برنزه شده و سریعا تیره می شودو بندرت می سوزد.

تیپ پوستی ۶ دارای پوست و موی سیاه رنگ و چشم قهو ه ای می باشند. پوست این افراد براحتی برنزه شده و کاملا سیاه می شود و هیچ گاه نمی سوزد.

تیپ های پوستی در لیزر
انواع تیپ های پوستی

برای مشاوره پیام دهید✍

4.7/5 - (122 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای