بوتاکس زیر چشم

بوتاکس زیر چشم چیست؟

بوتاکس زیر چشم در از بین بردن چروک دینامیک و متحرک زیر چشم موثر است و برای درمان گودی و تیرگی زیر چشم تزریق چربی و یا مزوتراپی توصیه می شود.

تزریق بوتاکس در اطراف چشم دارای ملاحظاتی است که با تزریق بوتاکس در پیشانی متفاوت می باشد. بعنوان مثال در افرادی که دارای فتق چربی در زیر چشم هستند، در صورت تزریق بوتاکس ، عضله حلقوی دور چشم ریلکس شده و در نتیجه شدت فتق افزایش می یابد.

فتق چربی بدلیل جا به جا شدن چربی اطراف کره چشم  به سمت خارج حدقه می باشد که با افزایش سن ایجاد می شود.

بوتاکس زیر چشم
Botox

آیا بوتاکس  ضرر دارد؟

تزریق بوتاکس در زیر چشم  ممکن است موجب شل شدن پلک تحتانی و برگشت پلک به بیرون (اکتروپیون) شود.

با افزایش سن پوست زیر چشم خاصیت کشسانی خود را از دست داده و برای جلوگیری از برگشت پلک به بیرون عضله حلقوی چشم بطور ثانویه منقبض شده تا جبران کاهش قوام پلک نماید. در این حالت چشم ظاهری نرمال دارد و در صورت تزریق بوتاکس این عضله ریلکس شده و در نتیجه عملکرد جبرانی پلک مختل می شود و نهایتا اکتروپیون اتفاق می افتد.

با تست Snap  میزان قوام پوست زیر چشم  و امکان تزریق بوتاکس را ارزیابی نمود. در این آزمایش به آرامی پوست پلک به طرف پایین کشیده شده و سپس رها می شود. در یک چشم نرمال بازگشت پوست به حالت اولیه سریعا اتفاق می افتد؛ برگشت آرام و تدریجی پلک نتیجه مثبت تست اسنپ را نشان می دهد و  تزریق در زیر چشم نباید انجام شود.

روش تزریق بوتولینوم توکسین در زیر چشم چگونه است؟

بطور روتین تزریق بوتولینوم توکسین در خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم به منظور از بین بردن این چروک انجام می شود.

چنانچه فردی علاوه بر خطوط پنجه کلاغی دارای چروک زیر چشم بود با انجام  امتحان اسنپ و تعیین میزان شلی پوست می توان اقدام به تزریق در ناحیه مدیال به کانتوس خارجی نمود.

قیمت بوتاکس  چقدر است؟

قیمت تزریق بوتولینوم توکسین در اطراف چشم بر اساس  برند بوتاکس  متفاوت می باشد. بعنوان مثال تزریق دیسپورت که یک برند انگلیسی و با کیفیت است بالاترین قیمت را دارد.

بوتاکس نورونوکس که کره ای است قیمت متوسطی داشته و کنیتوکس که چینی است ارزان ترین قیمت را دارد. دیسپورت برند اروپایی بوتولینوم توکسین است و تفاوت های قابل توجهی با بوتاکس که توسط شرکت آمریکایی آلرگان تولید می شود دارد.

بوتاکس گودی پایین چشم چیست؟

همانطور که گفته شد تزریق بوتولینوم توکسین در اطراف چشم برای از بین بردن چروک متحرک اطراف چشم کاربرد دارد. و برای پر کردن گودی زیر چشم روش های دیگری از قبیل تزریق ژل و یا تزریق چربی توصیه می شود.

تزریق چربی زیر چشم
تزریق چربی زیر چشم قبل و بعد

 

4.7/5 - (32 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای