تزریق ژل لب مدل عروسکی👄

تزریق ژل لب مدل عروسکی چگونه است؟

در تزریق ژل لب مدل عروسکی لب ها مانند عروسک های باربی فرم داده می شوند ، بعبارت دیگر کمان V شکل لب فرم داده شده و حجم بیشتری می گیرد. این کمان زیبایی خاصی به لب می دهد و حتی در افراد ی که لب های حجیم و برجسته ای  ندارند در صورتیکه قوس های این کمان  زاویه  بیشتری داشته باشند فرم زیبا و مطلوبی به لب می دهد.  این کمان به شکل عدد V  در قسمت مرکزی لب بالایی می باشد  و می توان با استفاده از فیلر آن را بر جسته کرد.

تزریق در ناحیه V شکل لب فوقانی همراه با فیلتروم، ظاهر خوشایندتری بـــه لب بالا می دهد. در این تکنیک لب پایین حجیم تر از لب بالا شده و نهایتا فرم منحصر بفرذ و فانتزی به خود می گیرد که موجب جذابیت بیشتر صورت فرد می شود. تفاوت تزریق ژل لب مدل عروسکی با مدل های روسی و فرانسوی در تکنیک تزریق و حجم دهی  کمان لب می باشد که این مدل بیشتر مورد توجه افراد جوان تر است.

قبل و بعد با مدل فرانسوی که آناتومی لب رعایت شده و نتیجه کاملا طبیعی است
اکثر مراجعین متقاضی فرم دهی لب با مدل فرانسوی هستند

تزریق ژل لب مدل چاک دار چگونه است؟

یکی از زیباترین شکل لب مدل چاک دار است که جذابیت خاصی به فرم لب می دهد. 

 مدل لب چاک دار محدود به لب پایین است و در لب بالا انجام نمی شود. در این تکنیک حجم دهی در ناحیه دو طرف لب انجام می شود و با استفاده از نخ دندان در زمان تزریق ، ناحیه وسط لب تزریق نمی شود. این تکنیک را می توان بطور ترکیبی با مدل های روسی و فرانسوی تلفیق کرد که علاوه بر حجم دهی و  لیفت لب حالتی فانتزی را ایجاد خواهد کرد. 

قبل و بعد حجیم کردن لب با ژل مدل روسی چاک دار
حجیم کردن لب با ژل مدل روسی چاک دار

کاندید مناسب برای تزریق ژل لب  چه کسی است؟

سلامتی عمومی بدن شرط اول درمان های زیبایی است ، چرا که در بعضی از شرایط و بیماری ها ریسک عوارض جانبی از قبیل عفونت ، واکنش آلرژیک و التهابی طولانی مدت در موضع تزریق( Granuloma)  بیشتر است.

نداشتن عفونت فعال در ناحیه مخاط لثه و دهان و همین طور تب خال از موارد منع تزریق ژل لب است. بعلاوه پیرسینگ لب نیز مانع تزریق لب است چرا که بعنوان یک جسم خارجی عمل کرده  و شانس عفونت را بالا می برد. در این مورد خارج کردن پیرسینگ یک هفته قبل از تزریق و مصرف آنتی بیوتیک قبل و بعد از درمان توصیه می شود.

پیرسینگ لب ریسک عفونت را بالا می برد و می بایست یک هفته قبل از مراجعه خارج شود
پیرسینگ لب ریسک عفونت را بالا می برد

انتظار واقع بینانه از درمان نیز از شرایط مهم تزریق فیلر و درمان زیبایی است. بعنوان مثال فردی که با کارفرمای خود دچار اختلاف است و به غلت تصور می کند بعد از درمان زیبایی این اختلاف برطرف خواهد شد، کاندید مناسبی نیست.

در این موارد می بایست با راهنمایی صحیح و ارجاع به مشاوره روانشناسی فرد را از انجام تزریق پرهزینه و پر ریسک زیبایی برحذر داشت.

ژل لب عروسکی
ژل لب عروسکی

 

روش تزریق تزریق ژل لب مدل عروسکی چگونه است؟

در ابتدا ارزیابی کلی در مورد آناتومی لب و نسبت حجم لب بالا به لب پایین و همین طور ابعاد لب با بقیه اجزاء  صورت از قبیل بینی و چانه انجام شده و پس از آنالیز کلی چهره فرد ، درمان پیشنهادی به زیباجو ارائه می شود.

در مرحله بعد با بی حسی ریشه عصبی  که شبیه بی حسی دندانپزشکی است لب فوقانی و تحتانی کاملا بی حس می شود لب ها و نواحی اطراف آن بطور کامل با محلول الکلی ضد عفونی می شوند و نهایتا تزریق ژل شروع می شود.

 تزریق ژل لب مدل عروسکی همزمان با زاویه سازی فک انجام شده است
قبل و بعد مدل عروسکی

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب چیست؟

بدلیل خونرسانی زیاد در لب احتمال خون مردگی بعد از تزریق وجود دارد که استفاده از کمپرس یخ و مصرف نکردن داروهای ضد انعقاد خون ، امگا۳ ، ویتامین ایی و مسکن های مثل آسپرین ، ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول، چند روز قبل از تزریق از این عارضه جلوگیری می کند. 

بدلیل شبکه عصبی قوی در لب از بلوک عصب سه قلو برای کنترل درد  استفاده می شود  بی حسی در این ناحیه ممکن است تا ۴۵ دقیقه باقی بماند  و  خوردن غذا در طی این مدت ممکن است موجب گاز گرفتگی لب و آسیب به آن شود.

بنابراین تا زمان برگشت کامل حس لب خوردن و آشامیدن ممنوع می باشد. در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق گرمای شدید ، ورزش های سنگین و مصرف نوشیدنی های الکلی ممنوع می باشد تا از بروز تورم ، خون مردگی و التهاب بیشتر جلوگیری شود.

بلافاصله بعد از درمان تورم در لب دیده می شود که با استفاده از کمپرس سرد و پرهیز از مصرف نوشیدنی های داغ ظرف چند روز تورم از بین می رود
حجم دهی همزمان لب و خط خنده

قیمت ژل لب  چقدر است؟

قیمت تزریق ژل لب بر حسب مدل آن متفاوت است به عنوان مثال مدل های مختلفی برای تزریق ژل لب وجود دارد. تکنیک قلبی، تکنیک عروسک روسی، مدل ژل لب عروسکی، تکنیک کلاسیک و مدل قلوه ای، برخی از مدل های تزریق ژل لب هستند.

بر اساس مدل مد نظر فرد متقاضی و فرم لب های او، مقدار متفاوتی ژل برای تزریق نیاز است. با افزایش مقدار ژل مورد نیاز برای رسیدن به مدل مد نظر، هزینه تزریق ژل بیشتر می شود. در چنین شرایطی علاوه بر اینکه مقدار مواد بیشتری استفاده می شود، پزشک نیز وقت بیشتری برای تزریق صرف می کند.

تزریق ژل لب مدل عروسکی قبل و بعد
تزریق ژل لب مدل عروسکی

عوارض جانبی تزریق لب چیست؟

بروز عوارض جانبی در تزریق ژل لب بیش از سایر نواحی صورت است که بدلیل در تماس بودن با بزاق آلوده و همین طور متحرک بودن این عضو است که در نتیجه احتمال عفونت، جابه جایی ژل و یا ایجاد توده و گره بیشتر می باشد. قوام لب با پوست سایر نواحی صورت متفاوت است و از نظر بافت شناسی بعنوان مخاط طبقه بندی می شود.

با توجه به موارد فوق ژل مناسب برای لب باید دارای خاصیت الاستیک و انعطاف پذیر باشد و بعلاوه اجزاء آن به هم چسبندگی داشته باشند تا از جابه جا شدن به نواحی دورتر جلوگیری شود و همین طور بعد از تزریق به شکل توده و گره نشود. اکثر برندهای معتبر در ساخت ژل لب به  این موارد توجه خاص دارند و در نتیجه قیمت نهایی ژل لب بیشتر از سایر نواحی می باشد.

متاسفانه در بعضی از مراکز از مواد نامرغوب و  نامناسب برای لب و یا حتی ژل های ۱۰ سی سی استفاده می شود که بدلیل نامتجانس بودن با قوام لب، عوارض ناخواسته از قبیل گره ، گرانولوم و جا به جایی ژل ایجاد می شود و بسیاری از این افراد بعد از تزریق پشیمان شده و برای از بین بردن ژل با آنزیم هیالورونیداز مراجعه می نمایند و متحمل پرداخت هزینه بیشتری می شوند.

با توجه به مطالب فوق پرهیز از تزریق ژل های غیر استاندارد و نامرغوب برای لب توصیه می شود چرا که هم از نظر سلامتی و هم از نظر اقتصادی به فرد آسیب می رسد.

برای مشاوره پیام دهید✍

تزریق ژل لب در Youtube
4.7/5 - (136 امتیاز)
Summary
پوست و زیبایی
Service Type
پوست و زیبایی
Provider Name
دکتر مسافریان,
خ علامه جنوبی - 24 شرقی,سعادت آباد,تهران- Telephone No.09036588236
Area
تهران
Description
در تزریق ژل لب مدل عروسکی لب ها مانند عروسک های باربی فرم داده می شوند ، بعبارت دیگر کمان V شکل لب فرم داده شده و حجم بیشتری می گیرد. این کمان زیبایی خاصی به لب می دهد و حتی در افراد ی که لب های حجیم و برجسته ای  ندارند در صورتیکه قوس های این کمان  زاویه  بیشتری داشته باشند فرم زیبا و مطلوبی به لب می دهد

2 دیدگاه دربارهٔ «تزریق ژل لب مدل عروسکی👄»

  1. با سلام تفاوت مدل لب عروسکی با روش معمولی چیه و اینکه در یک جلسه می شه ژل لب و هایفوتراپی رو انجام داد؟ متشکرم

    1. درود بر سمیرا
      در تزریق لب مدل عروسکی حاشیه لب برجسته تر شده و قوس لب بالا فرم زیباتری داده می شود و بعلاوه لب پایین نیز حجیم تر شده و در مواردی چاک دار می شود که جذاب تر می باشد. از آنجا که در هایفوتراپی اطراف لب و دهان درمان انجام نمی شود می توان این دو درمان را در یک جلسه انجام داد که در این صورت در ابتدا هایفو انجام شده و سپس ژل لب تزریق می شود.
      موفق باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای