جراحی پف پشت پلک

فیلم عمل افتادگی پلک بالا

فیلم عمل افتادگی پلک بالا:ساختار آناتومیک چشم مردان با زنان تفاوت هایی دارد که حالت و شکل صورت با این اختلافات جنسی متمایز می شود. چشم مردانه بادامی شکل و کشیده تر است و فاصله بین دو لبه پلک کمتر از چشم زنانه است. بعبارت دیگر چشم زنانه گردتر و درشت تر از سایر اجزاء صورت است در حالیکه چشم مردانه کوچک تر و بسته تر می باشد.

برای دیدن تصاویر و مطالب بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید:

قبل و بعد جراحی پلک
قبل و بعد جراحی پلک

روش جدید جراحی پلک چگونه است؟

جراحی پلک (بلفارو پلاستی ) شامل برداشتن ظریف پوست اضافه و جا به جا کردن بافت چربی داخل پلک می باشد. در گذشته بافت چربی اضافه که از حدقه و اطراف چشم به سمت جلو فتق پیدا کرده بود و موجب پف پلک بود را بطور کامل برداشته و سپس پوست اضافه را بخیه می زدند که این روش بتدریج منسوخ  شده است.  چرا که  بعد از عمل ،چشم ها گود شده و فرو رفته به نظر می رسیدند.

بعلاوه بدلیل وجود تعداد زیاد سلول بنیادی در این چربی ، تمایل بیشتری برای حفظ این چربی ایجاد شد بر اساس مطالات و تحقیقات منتشر شده توسط دکتر Massry و در روش های نوین جراحی پلک چه در پلک فوقانی و چه در پلک تحتانی این بافت چربی حفظ شده و صرفا این بافت چربی جا به جا می شود بعنوان مثال در مورد پلک تحتانی این بافت  که بصورت یک توده حجیم در زیر چشم ها دیده می شود به سمت گونه ها هدایت شده و در آنجا تثبیت می شود که با این کار بافت تحلیل رفته گونه  نیز حجیم شده و گونه برجسته می شود.

فیلم عمل افتادگی پلک بالا

جراحی پلک شرقی
جراحی پلک شرقی

چین پشت پلک در چشم زنانه حالت کمانی داشته و در نژادهای غیر آسیایی فاصله بیشتری تا لبه پلک دارد و فاصله ابرو تا مژه ها بیشتر از چشم مردانه است که این بدلیل بالاتر قرار گرفتن ابرو در زنان در مقایسه با مردان می باشد. شناخت و توجه به این تفاوت های  ساختاری در نتیجه بلفاروپلاستی در هر دو جنس حیاتی است و عدم توجه به این ساختار ممکن است بعد از جراحی فرم صورت را تبدیل به شکل جنس مخالف نماید. هر چند تکنیک جراحی پلک در هر دو جنس شبیه هم است با این وجود در مردان خط پشت پلک می بایست صاف تر و پایین تر طراحی شود

جراحی افتادگی پلک
عکس قبل و بعد جراحی افتادگی پلک
فیلم عمل افتادگی پلک بالا در YOUTUBE
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button
راز بوتاکس بدون عارضه چیست؟ مزوژل چیست؟ علت جذابیت چهره آنجلینا جولی چیست؟ راز شفافیت پوست کلئوپاترا چه بود؟ راز لیفت صورت بدون جراحی راز درمان جای جوش با سابسیژن راز جوانی پوست کیم کارداشیان چیست؟ تزریق ژل لب مدل قلوه ای